Back office manager

Jméno/Firma
INNPRO
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
8. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Kdo jsme?
INNPRO je distributor spotřební elektroniky. Co to znamená? Že jsme firma, která zastupuje více než 250 výrobců elektroniky z celého světa a stará se, aby se jejich výrobky dostaly ke spotřebitelům v různých zemích. Našimi obory jsou proto obchod, logistika a marketing. Působíme v celé střední a východní Evropě a úspěšně expandujeme do dalších částí světa. Naše brněnská kancelář se stará o trh v České republice a na Slovensku a právě tam hledáme šikovného kolegu/kolegyni.

Co Vás čeká?
Pestrá práce převážně v kanceláři. Budete vyřizovat objednávky, objednávat přepravy, komunikovat se zákazníky a s kolegy napříč firmou i se zahraniční centrálou. Budete mít na starosti administrativu, která je spojená s chodem kanceláře. Sem tam bude potřeba připravit nějakou prezentaci, jindy zase emailovou kampaň s našimi novinkami.

Koho hledáme?
Komunikativní osobnost. Jsme obchodní firma a komunikace ve všech podobách k tomu nezbytně patří. A protože k obchodu patří i administrativa, hledáme kolegu, který se nebojí administrativy, tabulek a reportů všeho druhu. Pečlivost a zodpovědnost by Vám chybět rozhodně neměly. A samozřejmě angličtina - jsme nadnárodní firma, u nás si angličtiny užijete spoustu.

Co nabízíme?
Hezké kanceláře v širším centru Brna.
Zajímavou a pestrou práci, kde dva dny nebudou zcela stejné.
Stravenky, zaměstnanecké slevy, vánoční balíčky, firemní akce a pod.
Jsme rychle rostoucí firma v atraktivním oboru moderních technologií - pořád se tu něco děje a jsou tu možnosti profesního a kariérového růstu.

Pokud Vás práce u nás zaujala, budeme se těšit na Váš životopis.