MANAŽER TECHNICKÉ SPRÁVY NEMOVITOSTÍ

Jméno/Firma
SOS dětské vesničky, z.s.
Pracoviště
Strakonická 98, Praha
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Stavebnictví a reality
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
11. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hlavní náplní je:

  • Sledování a vyhodnocování stavu nemovitostí organizace, osobní návštěva každé nemovitosti 1x za rok
  • Optimalizace dodavatelů energií a s tím spojené změny
  • Agenda nájemních smluv
  • Předkládání návrhů na ekonomicky efektivní využití majetku organizace
  • Spolupráce při plánování a vyhodnocování oprav a investic
  • Výběrová řízení na dodavatele rekonstrukcí, oprav a údržby
  • Příprava podkladů pro dotační tituly
  • Koordinace a zajištění stěhování kanceláří ve vybraných lokalitách
  • Vyhledávání vhodných objektů v případě potřeby nové kanceláře
  • Agenda řízení oprav, údržby a úklidu nemovitého majetku interními zaměstnanci i externími dodavateli a kontrola jejich činnosti ve vybraných lokalitách
  • Řešení havarijních situací nemovitostí a vozového parku ve vybraných lokalitách, dokumentace pro pojišťovny
  • Agenda revizí a odborných technických prohlídek dle platných vyhlášek a norem
  • Interní komunikace v organizaci osobně i online (telefonická komunikace, Teams, e-maily)
  • Administrativní činnost spojená s pracovní pozicí
  • Spolupráce při dobrovolnických dnech v areálech organizace
  • Komunikace s dodavateli i úřady
  • Cestování po celé ČR podle potřeby

Požadujeme:

  • VŠ/SŠ s maturitou nejlépe technického, ekonomického nebo stavebního zaměření
  • Praxi v oblasti správy nemovitostí
  • Výborné organizační schopnosti
  • Vysokou zodpovědnost a spolehlivost
  • Flexibilitu při cestování
  • Komunikativní dovednosti a příjemné vystupování
  • Samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, schopnost vysokého pracovního nasazení,
  • Uživatelskou znalost MS Office
  • Trestní bezúhonnost (doloženou výpisem z trestního rejstříku)
  • Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič) podmínkou + vlastní automobil

Nabízíme:

  • Zajímavé pracovní uplatnění pro mezinárodní neziskovou organizaci
  • Externí spolupráci na IČO
  • Home office + možnost rezervace kanceláře pro administrativní práci
  • Pružnou pracovní dobu
  • Smysluplnou práci
  • Příjemnou atmosféru v organizaci
  • Výborný kolektiv
  • Jasné vedení organizace, dostatek prostoru pro vlastní iniciativu, ocenění dobré práce
  • Stabilitu, jistotu a budoucnost organizace
  • Skloubení pracovního a soukromého života
  • Slušné a férové jednání

Termín nástupu: ihned/dohodou

Forma: IČO

Místo pracoviště: Praha/ případně lze i Kolín

V případě zájmu o pracovní pozici nám zašlete svůj strukturovaný životopis a motivační dopis v českém jazyce.