MANAŽER TECHNICKÉ SPRÁVY NEMOVITOSTÍ
SOS dětské vesničky, z.s.
Strakonická 98, Praha
Plný, Zkrácený
Bez maturity
Stavebnictví a reality
Čeština
11. 4. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Hlavní náplní je:
- Sledování a vyhodnocování stavu nemovitostí organizace, osobní návštěva každé nemovitosti 1x za rok
- Optimalizace dodavatelů energií a s tím spojené změny
- Agenda nájemních smluv
- Předkládání návrhů na ekonomicky efektivní využití majetku organizace
- Spolupráce při plánování a vyhodnocování oprav a investic
- Výběrová řízení na dodavatele rekonstrukcí, oprav a údržby
- Příprava podkladů pro dotační tituly
- Koordinace a zajištění stěhování kanceláří ve vybraných lokalitách
- Vyhledávání vhodných objektů v případě potřeby nové kanceláře
- Agenda řízení oprav, údržby a úklidu nemovitého majetku interními zaměstnanci i externími dodavateli a kontrola jejich činnosti ve vybraných lokalitách
- Řešení havarijních situací nemovitostí a vozového parku ve vybraných lokalitách, dokumentace pro pojišťovny
- Agenda revizí a odborných technických prohlídek dle platných vyhlášek a norem
- Interní komunikace v organizaci osobně i online (telefonická komunikace, Teams, e-maily)
- Administrativní činnost spojená s pracovní pozicí
- Spolupráce při dobrovolnických dnech v areálech organizace
- Komunikace s dodavateli i úřady
- Cestování po celé ČR podle potřeby
Požadujeme:
- VŠ/SŠ s maturitou nejlépe technického, ekonomického nebo stavebního zaměření
- Praxi v oblasti správy nemovitostí
- Výborné organizační schopnosti
- Vysokou zodpovědnost a spolehlivost
- Flexibilitu při cestování
- Komunikativní dovednosti a příjemné vystupování
- Samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, schopnost vysokého pracovního nasazení,
- Uživatelskou znalost MS Office
- Trestní bezúhonnost (doloženou výpisem z trestního rejstříku)
- Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič) podmínkou + vlastní automobil
Nabízíme:
- Zajímavé pracovní uplatnění pro mezinárodní neziskovou organizaci
- Externí spolupráci na IČO
- Home office + možnost rezervace kanceláře pro administrativní práci
- Pružnou pracovní dobu
- Smysluplnou práci
- Příjemnou atmosféru v organizaci
- Výborný kolektiv
- Jasné vedení organizace, dostatek prostoru pro vlastní iniciativu, ocenění dobré práce
- Stabilitu, jistotu a budoucnost organizace
- Skloubení pracovního a soukromého života
- Slušné a férové jednání
Termín nástupu: ihned/dohodou
Forma: IČO
Místo pracoviště: Praha/ případně lze i Kolín
V případě zájmu o pracovní pozici nám zašlete svůj strukturovaný životopis a motivační dopis v českém jazyce.