Manažer/ka veletrhů (ACCOUNT/EVENT Manager)
SPGroup a.s.
Dělnická 213/12, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina
Administrativa
9. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Co všechno budeš mít na starosti?
- budeš aktivně obchodovat naše služby
- budeš mít na starosti svěřené veletrhy
- účastnit se na veletrhů, organizaci v místě akce, spolupracovat se zástupci výstaviště
- udržovat kontakt se stávajícími klienty, zároveň vyhledávat nové potenciální klienty
- vést osobní jednání a zastupovat společnost
- tvořit nabídky, připravovat přihláškové a smluvní dokumentace tak, aby bylo o naše vystavovatele plně postaráno
- reporting do CRM a práce s klientskou databází
- plnit běžnou administrativu - reciproční smlouvy a zpracování dalších podkladů
- účastnit se konkurenčních veletrhů a konferencí (v ČR i v zahraničí)
- komunikovat napříč společností s dalšími týmy
Tahle práce pro tebe bude ideální pokud:
- máš zkušenost s obchodem a nebojíš se oslovit zákazníky k účasti na veletrhu
- umíš příjemně vystupovat a dokážeš klientovi skvěle odprezentovat nabídku
- dokážeš správně argumentovat a rozumíš číslům
- baví tě organizace velkých akcí
- skvěle zvládáš time-management
- máš týmového ducha a jsi pozitivně naladěná osobnost ????
Co je dobré vědět?
- hledáme někoho na plný úvazek
- ideálně se k nám přidej od ihned, ale vše záleží na domluvě
- práce je to různorodá a rozhodně není nudná
- okolo sebe budeš mít přátelský tým, který ti vždy poradí a pomůže
- máme pružnou pracovní dobu a také možnost využití home-office
- máme taky 5 týdnů dovolené a 3 sick days
- stravenky a Multisport kartu u nás dostaneš taky
- po zkušební době se můžeš těšit na Cafeteria systém
Co se bude dít dál?
V případě, že nás tvoje CV zaujme, zavoláme Ti. Řekneme si bližší informace k nabízené pozici a sdělíme si vzájemná očekávání. Pokud se naše očekávání potkají, pozveme si Tě na osobní pohovor.
Těšíme se na spolupráci!