Referent/ka logistiky a prodeje
O pozici
Pracovní nabídka
Jsme lídrem ve výrobě a prodeji EPS. Pokud chcete pracovat ve společnosti, která spojuje mnohaletou tradici s moderním technologickým myšlením, hledáte zajímavou práci, zaměřujete se na stabilitu zaměstnání, jste profesionál a vážíte si příjemné atmosféry - PŘIDEJTE SE K NÁM!
Co vás čeká
• Zajištění nejvyšší úrovně zákaznických služeb v oblasti prodeje a logistiky
• Přijímání, plánování, realizace a kontrola zákaznických objednávek
• Plánování, realizace a dohled nad objednávkami od dodavatelů
• Péče o tok informací a udržování správných vztahů se zákazníky a dodavateli
• Kontrola nad včasným plněním úkolů
• Spolupráce s ostatními odděleními společnosti při plnění zakázek
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
• Minimální středoškolské vzdělání
• Zkušenosti se zákaznickým servisem B2B
• Dobrá znalost počítače a M365/Office
• Velmi dobrá organizace práce
• Komunikační dovednosti a snadné navazování kontaktů
Výhodou bude
• Znalost odvětví technického zabezpečení
• Komunikativní znalost angličtiny
Co vám můžeme nabídnout
• Práce v nově založené, dynamicky se rozvíjející pobočce stabilní globální společnosti, která je lídrem ve svém oboru
• Stálý plat a transparentni, atraktivní motivační system
• 25 dní dovolené, stravenky, balíček rozvojových školení
• Skutečnou příležitost vytvářet a rozvíjet prodejní a logistické strategie v nové divizi mezinárodní společnosti
• Skvělá příležitost pro profesní rozvoj
www.polon-alfa.com/cz