Analyst I Finance Strategy & Operations

Jméno/Firma
Deloitte
Pracoviště
Italská 2581/67, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Bankovnictví
Vytvořeno
9. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

???? Do našeho týmu Finance Transformation hledáme nové kolegy, kteří by nám pomohli provést naše klienty digitálními finačními transformacemi.

???? Naším klientem jsou finanční oddělení velkých společností, CFOs, v různých odvětvích, kde se zaměřujeme na projekty od menších procesních změn, přes nasazování různých moderních nástorjů a aplikací, až po komplexní redesign fungování celého oddělení.

???? Co u nás můžeš očekávat? ????

  • Analýza současného stavu struktury oddělení financí, odpovědnosti za jednotlivé procesy, návaznosti mezi nimi
  • Design a modelování budoucího procesu tak, aby splňoval požadavky rozvíjející se společnosti a technologií, zrychlil a zefektivnil operativu a připravil organizaci na růst a nasazeních moderních nástrojů
  • Dokumentování výstupů z analýz a designů do formy materiálů předávaných klientům jako výstup z projektů
  • Účast na strategických workshopech pro klienty, pomoc s facilitací, příprava podkladů a následně výstupů z workshopu
  • Podpora tvorby nabídek pro další projekty a klienty
  • Interní rozvoj iniciativ vedoucím k akvizici nových projektů, příprava materiálů a podobně

???? Příklady projektů ????

  • Transformace financí v regionu centrální Evropy pro evropský retail holding – redefinice procesů, operařního modelu, sladění procesů a struktury napříč několika zeměmi a úrovní v hodlingu
  • Analýza As-Is stavu a definice To-Be řešení procesů za použití Deloitte a obecných best practices
  • Digitální transformace nadnárodní společnosti zaměřená na controllingový a plánovací proces, za použití moderních nástrojů na plánování a řízení podniku
  • Pomoc při výběru a soutěžení potenciálního dodavatele finančních nástrojů na plánování, konsolidaci, procesování faktur jako součást digitální finanční transformace

???? Co od tebe potřebujeme? ????

  • Zkušenost a povědomí o fungování podnikových financí a procesů jak v rámci operativy (účetnictví, faktury, atd.), tak controllingu (plánování, cost controlling atd.)
  • Kladný vztah a zájem o technologie – většina projektů se pohybuje kolem zpracování dat, databází, podnikových a dalších systémů, a tento trend se dále prohlubuje
  • Vemi dobrá znalost angličtiny jak ústně, tak písemně – většina projektů je v angličtině
  • Výborná znalost / schopnost pracovat s Excelem and Powerpointem – budeš používat každý den
  • Proaktivní přístup k úkolům, sdílení jakýchkoliv nápadů, konstruktivní kritika
  • Analytický přístup, nadhled nad problémem a schopnost najít více možností řešení
  • Samostatnost a odpovědnost za svoji práci – jsme připraveni ti poskytnout veškerou podporu, ale očekáváme, že svoje úkoly vlastníš a zařídíš jejich dokončení
  • Velmi dobrá komunikace a schopnost práce v týmu – na všech projektech jsme jeden tým a na denní bázi spolupracujeme na všech možných úkolech a komunikujeme s klientem a ostatními kolegy

???? Co můžeš získat od našeho týmu? ????

  • Práci plnou výzev, které tě posunou vpřed rychleji, než si myslíš, zajímavé a různorodé projekty
  • Každý den se naučíš něco nového
  • Budeš spolupracovat s managementem našich klientů
  • Práce na projektech lokálních, ale i v rámci EU/světa
  • Neformální akce a aktivity, taky někde musíme načerpat energii ????
  • Čeká Tě spousta zajímavých zkušeností, budeš růst ve své odbornosti, získáš hluboký vhled do business strategie, díky regionálním projektům si rozšíříš svůj network
  • Pestrou škálu různorodých školení pro rozvoj tvých hard a soft skills
  • 25 dní dovolené, 2 sick days, 2 volunteering days
  • Krásné pracovní prostředí minutu od Hlavního nádraží – budova Churchill I. získala mnoho ocenění a věř, že se v ní skvěle pracuje! Máme vlastní kavárnu, meditační místnost, kolárnu, fitko i funkční tělocvičnu a skvělou terasu
  • Samozřejmě budeš mít možnost zůstat i doma a pracovat z home office dle potřeby 
  • Pro tvoje dobrodružství mimo práci Ti rádi poskytneme celosvětové cestovní pojištění
  • Zdraví je na prvním místě, proto nabízíme online poradnu uLékaře a pořádáme také dny zdraví, během nichž probíhají různé workshopy a odborná vyšetření zdarma
  • V náročných situacích ti pomůže naše asistenční služba – kvalifikovaní odborníci ti poskytnou právní, finanční nebo psychologické poradenství
  • Můžeš také pravidelně využívat služeb fyzioterapeuta, maséra nebo krejčího, kteří dochází přímo do našich kanceláří
  • Další balíček benefitů nabízí naše cafeterie se štědrým budgetem na sport, vzdělávání, cestování a dovolenou, stravenky, firemní notebook a telefon dle výběru (Apple/Samsung) nebo multisport kartu