Administrativa a zákaznická podpora
O pozici
Hledáme šikovnou a milou kolegyni do kanceláře ve skladu
Do našeho týmu hledáme posilu na plný úvazek (8:00–16:00), která se postará o plynulý chod skladu z pohledu administrativy a komunikace.
Co bude Vaší náplní práce?
• Příjem a výdej zboží (ve spolupráci se skladníkem)
• Tisk faktur a štítků, práce s pokladnou a platebním terminálem
• Objednávání dopravy a komunikace s dopravci
• Telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky (např. navigace na našem webu)
• Zpracování e-shopových objednávek (rozdělení, kontrola, příprava podkladů)
• Odpovídání na webový chat a správa firemní e-mailové schránky
Co očekáváme?
• Příjemné a vstřícné vystupování
• Spolehlivost a samostatnost
• Zkušenost s prací na počítači
• účetní systém - pohoda/moneys - není podmínkou ale výhodou
• Základy komunikace po telefonu a e-mailem
• Chuť učit se nové věci a být součástí přátelského týmu
Co nabízíme?
• Práci v příjemném prostředí menší firmy
• Různorodou a zajímavou pracovní náplň
• Plný úvazek na HPP
• Platové ohodnocení: od 26 000 Kč čistého + možnost bonusů podle výkonu, provize % z prodeje
• Kávu, čaj a přátelskou atmosféru každý den
• Multisportku zdarma
Místo výkonu práce: Wolkerova 2766, Kladno - Kročehlavy - hned vedle nádraží Kladno
Nástup možný ihned nebo dle dohody