Specialista zpracování objednávek

Jméno/Firma
COPY GENERAL s.r.o.
Pracoviště
Křížová 2598/4, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Základní
Profese
Administrativa
Vytvořeno
9. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Do našeho obchodního týmu hledáme energického člověka, kterého baví nalézat vhodná řešení, který ovládá práci na počítači a nezalekne se ani administrativy. Pokud jsi aktivní, komunikativní a chceš být součástí férového týmu, jehož motorem je spokojenost našich zákazníků a hladký chod spolupráce, pak možná hledáme právě tebe.

V Copy General Technology (která patří pod Copy General) máme vlastní systémová řešení, mj. online obchod, jejichž prostřednictvím zpracováváme objednávky a zajišťujeme spotřební a tiskové materiály (papíry, náplně a další příslušenství) pro naše zákazníky i pro vlastní provoz. Nový/á kolega/kolegyně bude po zaučení zodpovědný právě za kompletní agendu zpracování objednávek a veškeré příslušné procesy.

Máme zázemí silné české společnosti s 30letou tradicí a možná právě ty nám pomůžeš psát další kapitolu našeho příběhu. Více o nás se dozvíš na webu Copy General Technology Eshop (cgtshop.cz)

Co bude tvou pracovní náplní?

  • Vyřizování příchozích objednávek
  • Kompletní management objednávek (ověření dostupnosti, sledování stavu, zajištění fakturace apod.)
  • Komunikace s dodavateli (dostupnost, ceny, reklamace apod.)
  • Komunikace s klienty a spolupráce napříč firemními odděleními
  • Správa online systému a databází produktů i klientů
  • Kontrola a evidence faktur a smluv
  • Zajištění inventur a skladů
  • Další příslušné administrativní činnosti

Co bys měl/a umět/mít?

  • Skvělé komunikační schopnosti (nutnost komunikovat se zákazníky i kolegy)
  • Dobrou znalost práce na počítači, orientaci v e-shopovém nastavení a workflow
  • Pečlivost, důslednost a orientaci na detail
  • Angličtina na komunikační úrovni
  • Předchozí zkušenost s koordinací objednávek/nákupem/fakturací výhodou

A co můžeme nabídnout my?

  • Stabilní prostředí a férovou mzdu
  • Pružný začátek a konec pracovní doby
  • Částečná práce z home office (po zaučení)
  • Stravenky
  • Multisport karta
  • 5 týdnů dovolené
  • Notebook a mobilní telefon
  • Možnost výplaty kdykoliv
  • Bonus k narozeninám a významným pracovním výročím
  • Bonus za doporučení nového zaměstnance
  • Podpora zdraví zaměstnanců (nadstandardní zdravotní aktivity)
  • Firemní ZOO karta
  • Slevy na firemní produkty a služby
  • Zvýhodněné telefonní tarify pro rodinu
  • Moderní a příjemné pracovní prostředí v lokalitě Praha-Smíchov