Obchodník - administrativní pracovník

Jméno/Firma
IMOS facility, a.s.
Pracoviště
Gajdošova 4392/7, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
9. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Akciová společnost IMOS facility, a.s. vznikla v roce 2003. Jsme ryze česká firma s mnohaletou tradicí a kvalitními, ověřitelnými referencemi. Zabýváme se především správou vlastních nemovitostí a nemovitostí ve vlastnictví fondu IMOS development. Hlavní podnikatelskou činností firmy je pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor, ubytovací služby a poskytování služeb spojených s pronájmem.

Máme pro vás práci, která baví a přináší každý den nové výzvy.

Přidejte se k nám a staňte se součástí stabilní firmy kde zúročíte své obchodní dovednosti!

Náplň práce:

· Starost o svěřené objekty, komunikace s nájemci a řešení jejich problémů

· Vyhledávání nových nájemníků, zadávání inzerce

· Administrativa spojená s přípravou smluvní dokumentace k nájemním smlouvám (vznik nájemního vztahu, prodlužování nebo ukončování smluv apod.)

· Kontrola úhrad nájemného a úhrad za služby

Požadujeme:

· Komunikační a obchodní dovednosti

· Pozitivní přístup k práci a týmovost

· Schopnost dotahovat věci do konce

· Zkušenosti z administrativy

· Dobrá znalost práce s PC (zejména excel, word), schopnost naučit se nové programy

· Aktivní řidič, skupina B

Nabízíme:

· Práci ve stabilní ryze české firmě

· Zajímavou a různorodou náplň práce

· Kolegy, kteří umí podpořit

· Dobré finanční ohodnocení (mzda + prémie)

· Zaměstnanecké benefity

· Vstřícný přístup a příjemné pracovní prostředí, dobré pracovní podmínky

Pracoviště:

Brno a okolí

Nástup ihned nebo po dohodě.