Obchodník - administrativní pracovník
O pozici
Pracovní nabídka
Akciová společnost IMOS facility, a.s. vznikla v roce 2003. Jsme ryze česká firma s mnohaletou tradicí a kvalitními, ověřitelnými referencemi. Zabýváme se především správou vlastních nemovitostí a nemovitostí ve vlastnictví fondu IMOS development. Hlavní podnikatelskou činností firmy je pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor, ubytovací služby a poskytování služeb spojených s pronájmem.
Máme pro vás práci, která baví a přináší každý den nové výzvy.
Přidejte se k nám a staňte se součástí stabilní firmy kde zúročíte své obchodní dovednosti!
Náplň práce:
· Starost o svěřené objekty, komunikace s nájemci a řešení jejich problémů
· Vyhledávání nových nájemníků, zadávání inzerce
· Administrativa spojená s přípravou smluvní dokumentace k nájemním smlouvám (vznik nájemního vztahu, prodlužování nebo ukončování smluv apod.)
· Kontrola úhrad nájemného a úhrad za služby
Požadujeme:
· Komunikační a obchodní dovednosti
· Pozitivní přístup k práci a týmovost
· Schopnost dotahovat věci do konce
· Zkušenosti z administrativy
· Dobrá znalost práce s PC (zejména excel, word), schopnost naučit se nové programy
· Aktivní řidič, skupina B
Nabízíme:
· Práci ve stabilní ryze české firmě
· Zajímavou a různorodou náplň práce
· Kolegy, kteří umí podpořit
· Dobré finanční ohodnocení (mzda + prémie)
· Zaměstnanecké benefity
· Vstřícný přístup a příjemné pracovní prostředí, dobré pracovní podmínky
Pracoviště:
Brno a okolí
Nástup ihned nebo po dohodě.