Administrativní specialista pohledávek

Jméno/Firma
ALTAXO Accounting s.r.o.
Pracoviště
Sokolovská 131/86, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
9. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Do našeho týmu hledáme šikovného administrativního pracovníka, který se nezalekne různorodých úkolů a je připraven se pustit do práce s nadšením!

Co bude náplní Vaší práce?

  • Administrativní práce s fakturami a poznámkami.
  • Telefonická a e-mailová komunikace s dlužníky ohledně neuhrazených plateb.
  • Evidování smluv a kontrola účetních podkladů, které dostáváme od klientů.
  • Příprava newsletterů a aktualizace novinek na našem webu.
  • Lehká úprava obrázků v Canvě (pokud s tím máte zkušenosti, je to velká výhoda!).
  • Prověřování dlužníků a příprava podkladů pro exekuční řízení, včetně psaní předžalobních výzev.

Co požadujeme?

  • Komunikativní angličtinu.
  • Skvělou orientaci ve fakturách a v dokumentech.
  • Chuť pracovat s různorodými úkoly, včetně telefonické komunikace.
  • Pečlivost
  • Samostatnost a ochotu učit se novým věcem.

✅ Co nabízíme:

  • Přátelský tým – podporujeme otevřenou komunikaci a příjemné pracovní prostředí.
  • Atraktivní platové ohodnocení.
  • Okamžitý nástup – možnost začít pracovat ihned a rychle se zapojit do chodu firmy.
  • Různorodé pracovní úkoly – žádná rutina, každý den je jiný.
  • Možnost růstu a osobního rozvoje – budete mít prostor učit se novým dovednostem, zejména v oblasti komunikace a administrativy.
  • Spolupráci na IČO – ideální pro ty, kteří preferují nezávislost a svobodu podnikání.

???? Jedná se o poměr na OSVČ, pokud máte zájem o zaměstnaneckou smlouvu, prosím nereagujte!


Pokud se nebojíte komunikace s lidmi, máte rádi administrativu a chcete být součástí přátelského týmu, těšíme se na vás!

Pošlete nám svůj životopis, motivační dopis a připojte se k nám do Altaxa!