Osobní asistent/ka ředitele pobočky Allianz Olomouc – role, která má váhu
O pozici
O nás
???? „Hledáme osobnost, ne jen CV!“
Staňte se součástí prestižní kanceláře Allianz v Olomouci a otevřete si dveře ke skvělé kariéře! Hledáme osobnost, která spojuje profesionalitu, příjemné vystupování a chuť být součástí něčeho většího.
???? KDO JSME:
„Jsme mladý tým, kde se mixuje profesionalita s pohodou.“
Jsme také silnou součástí mezinárodní pojišťovny Allianz – jedné z největších a nejstabilnějších na světě.
Naše kancelář v Olomouci sídlí na Wolkerově ulici 1231/37 a zakládá si na:
-
přátelském a podpůrném prostředí ????
-
profesionalitě a růstu ????
-
kvalitních službách pro klienty i tým ⭐
???? CHCETE BÝT U TOHO?
Pošlete nám svůj životopis na: ???? e-mail přes odpovědní formulář
a staňte se tváří naší prestižní kanceláře Allianz v Olomouci.
???? CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE:
???? administrativní podpora pro klienty a ředitele pobočky
???? komunikace s klienty – osobně, e-mailem, telefonicky
???? správa dokumentace a kalendářů, příprava smluv a dalších materiálů
???? organizace porad, schůzek a firemních akcí
???? KOHO HLEDÁME:
Hledáme asistentku/asistenta, který/á:
✅ má příjemné vystupování, spolehlivost a chuť učit se a je loajální
???? zvládá základní práci na PC (MS Office, Outlook)
???? má SŠ vzdělání s maturitou
???? je samostatný/á, pečlivý/á a má týmového ducha
???? CO VÁM NABÍDNEME:
???? Moderní zázemí kanceláře v centru Olomouce
⏰ Plný úvazek s pevnou pracovní dobou, případně možnost flexibilních úprav
???????? Zaškolení a podporu zkušených kolegů
???? Možnost kariérního růstu v rámci Allianz - neomezené možnosti růstu osobního i finančního
???? „Začněte na pozici asistentky a během roku můžete být vedoucím kanceláře!“
???? Skvělý tým a přátelskou atmosféru
???? Teambuildingy a firemní akce
???? Benefity: slevy na produkty, operativní leasing a další výhody