ASISTENTKA ŘEDITELE / PŘEDSTAVENSTVA (poloviční úvazek)

Jméno/Firma
MND Drilling & Services a.s.
Pracoviště
Lužice, Hodonín
Úvazek
Zkrácený
Profese
Administrativa
Vytvořeno
13. 4. 2025

O pozici

O nás

O nás

Společnost MND Drilling & Services a.s. je největším vrtným kontraktorem v České republice a je součástí významné mezinárodní investiční skupiny KKCG. Společnost je současně jedním z mála vrtných kontraktorů na světě, kteří dokáží poskytnout kompletní servis, od přípravy pracovní plochy, provedení vrtných prací, vystrojení sond, měření ve vrtech a sondách, oprav sond až po jejich likvidaci. Vrtáme průzkumné a těžební vrty na ropu a zemní plyn, vrty hydrotermální a geotermální a vrty pro podzemní zásobníky plynu. Naše služby využívají operátoři světových jmen jako ExxonMobil, OMV Austria, ConocoPhillips, Orlen, Wintershall nebo Vermilion. V současné době společnost působí na většině evropských trhů.

Do svého týmu hledáme nové spolupracovníky, kteří nám pomohou naši společnost dále úspěšně rozvíjet.

Bude Vás to bavit?

administrativní podpora

  • příprava podkladů, reportů a prezentací
  • vedení zápisů z jednání a jejich distribuce

komunikace a reprezentace společnosti 

  • komunikace s partnery, klienty a zaměstnanci
  • zajištění plynulého toku informací mezi vedením a jednotlivými odděleními

cestovní agenda

  • organizace pracovních cest, rezervace dopravy a ubytování
  • příprava cestovních výkazů a vyúčtování

podpora projektů a řízení úkolů

  • koordinace úkolů a projektů dle zadání ředitele
  • sledování termínů a plnění povinností

další úkoly dle potřeb společnosti

  • péče o návštěvy a zajištění reprezentativního chodu kanceláře
  • organizace firemních akcí

Co Vám nesmí chybět?

  • minimálně SŠ s maturitou, VŠ výhodou (ekonomické, administrativní nebo právní zaměření)
  • ČJ na úrovni C2
  • AJ na úrovni nejméně B2/C1 (další jazyky výhodou)
  • pokročilá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
  • výborné verbální i písemné komunikační dovednosti
  • schopnost efektivní organizace času a prioritizace úkolů.
  • flexibilita a schopnost rychle reagovat na změny
  • samostatnost a proaktivní přístup k práci
  • příjemné a profesionální vystupování
  • disciplína, preciznost, spolehlivost, zodpovědnost, loajalita

Jak oceňujeme Vaši kvalitní a poctivou práci?

  • motivující mzdové ohodnocení
  • netradiční, zajímavá a perspektivní práce v mezinárodním prostředí
  • zázemí a stabilita silné skupiny společností
  • zkrácená pracovní doba bez snížení mzdy (18,75 hod/týdně)
  • 5 týdnů dovolené, 4 dny zdravotního volna
  • notebook, mobilní telefon
  • příspěvek na penzijní připojištění, bezúročné zápůjčky
  • další výhody, které si sami vyberete (8.500,- Kč/ročně)