Specialista zákaznické péče – Slovensko (Pasivní linka) (A595)

Jméno/Firma
Košík.cz s.r.o.
Pracoviště
Liberec
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Vytvořeno
13. 4. 2025

O pozici

Popis

Jsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a zároveň expandujeme i do zahraničí.????

Nejvíce hrdí jsme na to, že zákazníkům nabízíme jednu z nejkvalitnějších služeb na evropském trhu. V Košíku zásadně přetváříme tradiční průmysl a přepisujeme budoucnost způsobu nakupování potravin.????

Do našeho call centra v Liberci aktuálně hledáme na pozici Specialista zákaznické péče – Slovensko (Pasivní linka) nového plynně slovensky hovořícího kolegu/kolegyni, jejichž rolí bude pomáhat našim zákazníkům, aby vždy měli z online nákupů na Košíku ty nejlepší zážitky.


  • Vyřizování hovorů a emailů našich zákazníků (objednávky, reklamace, doobjednávky).
  • Úzká spolupráce s kolegy na Call Centru.
  • Komunikace s dalšími týmy napříč Košíkem.

Požadujeme

  • Ovládáš slovenštinu slovem i písmem - s našimi zákazníky budeš neustále v kontaktu.
  • Mluvíš anglicky na komunikativní úrovni.
  • Nevadí ti práce o víkendech nebo ve večerních hodinách.
  • Máš pro zákaznicky-orientovaný přístup.
  • Nebojíš se učit ovládat nové programy.

Nabízíme

  • Nástup možný ihned.
  • Výplatní termín vždy do 10. dne v měsíci.
  • Možnost vzdělávání a kariérního růstu.
  • Tým plný profíků, od kterých se můžeš učit.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Firemní akce a teambuildingy.
  • Zaměstnanecké slevy na veškeré zboží Košík.cz.
  • VIP ceny na Mall.cz, Vivantis.cz a Alza.cz.
  • Výhodné nákupy na Samsung e-shop.
  • Odměna za odpracované roky.
  • Příspěvek na výuku cizích jazyků.
  • Zvýhodněné tarify od O2 family.
  • Možnost Multisport karty.
  • Stravenkový paušál.
  • MAKRO karta.
  • Firemní ZOO karta.
  • Moderní kanceláře v budově Millenium.