Pracovník zákaznického servisu (ž/m) (A12492)
O pozici
Popis
Přidejte se k našemu týmu a podílejte se na zákaznickém servisu!
Máte organizační schopnosti, smysl pro detail a baví vás práce s objednávkami a logistikou? Hledáme Administrátora zákaznických objednávek, který zajistí hladký průběh expedic a spokojenost našich zákazníků!
• Správa zákaznických a dodavatelských objednávek
• Dohled nad správným průběhem expedic a komunikace se zákazníky
• Řešení případných nesrovnalostí v objednávkách a informování nadřízených
• Analýza opožděných dodávek a pravidelné reportování výsledků
• Správa skladových zásob a objednávání vhodných dopravních prostředků
• Aktualizace kalendáře uzávěrek zákazníků
• Zajištění dodržování výrobních a dodacích závazků
• Správa logistických reklamací na zákaznickém portálu
• Kontrola přepravních nákladů a faktur, řešení případných nesrovnalostí
Požadujeme
• Praxe z obdobné pozice (logistika nebo zákaznický servis)
• Schopnost efektivně organizovat práci a řešit problémy
• Pečlivost, zodpovědnost a komunikativnost
• Dobrou znalost práce na PC a zkušenost s ERP systémy
• Velmi dobrá znalost angličtiny, druhý cizí jazyk výhodou
Nabízíme
• Stabilní zaměstnání v dynamickém prostředí.
• Možnost profesního rozvoje a vzdělávání.
• Konkurenční platové ohodnocení a benefity.
• Pružná pracovní doba
• 13. mzda.
• Částečně dotované stravování.
• 5 týdnů dovolené.
• Práci v moderním závodu se špičkovými technologiemi.