Operátor zákaznického servisu
O pozici
Jaká bude tvoje náplň práce?
Telefonický kontakt se stávajícími zákazníky naší společnosti nebo se zákazníky, kteří si od nás kontakt sami vyžádali.
Kombinace příchozích hovorů (infolinky), webových žádostí ze strany zákazníka, nedokončených webových žádostí a vyřizování zákaznických požadavků a odchozích hovorů na aktivní zákazníky.
Kontaktování stávajících zákazníků s novou marketingovou informací.
Participace na nových projektech ve spolupráci s obchodem a marketingovým oddělením.
Co od Tebe očekáváme?
Maturitní vysvědčení.
Výborné komunikační a vyjadřovací schopnosti.
Základní znalost práce na PC.
Český nebo slovenský jazyk na úrovni rodilý mluvčí
Chuť do práce a týmového ducha.
A vše ostatní Tě rádi naučíme.
Certifikát o absolvované zkoušce - spotřebitelský úvěr jiný než na bydlení (certifikát je výhodou, nikoliv podmínkou)
Nástup dle dohody
Co Ti nabízíme?
Možnost práce na HOME OFFICE až 2 dny v týdnu (po zaškolení, cca po 3 měsících)
Přátelský kolektiv, kde si všichni tykáme
Motivační finanční ohodnocení s fixní nástupní mzdou 27 000 Kč (s následným zvýšením na 30 000 Kč, obvykle po 4-6 měsících) + odměny na základě tvého výkonu (průměrná měsíční odměna se pohybuje v rozmezí 7 000 - 10 000 Kč)
Vstupní zaškolení a ochotné kolegy, kteří ti budou k ruce
Služební notebook s příslušenstvím
Pracovní dobu pouze 37,5 týdně, dvousměnný provoz (8-16 hod., 12-20 hod.).
30 dní dovolené + 2 dny volna na dobrovolnické aktivity
Stravenky formou příspěvku k výplatě ve výši až 2 760 Kč měsíčně
Systém Cafeterie s příspěvkem 1 250 Kč měsíčně (15 000 Kč/rok)
Káva a čaj na pracovišti zdarma
Líbí se Ti tato pozice a máš chuť se k nám přidat? Zašli nám svůj profesní životopis, pečlivě každý čteme a každému odpovídáme, protože ve všem, co děláme, ctíme naše hodnoty: Otevřenost, Respekt a Odpovědnost.