Operátor zákaznického servisu

Jméno/Firma
Provident
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný
Vytvořeno
14. 4. 2025

O pozici

Jaká bude tvoje náplň práce?

  • Telefonický kontakt se stávajícími zákazníky naší společnosti nebo se zákazníky, kteří si od nás kontakt sami vyžádali.

  • Kombinace příchozích hovorů (infolinky), webových žádostí ze strany zákazníka, nedokončených webových žádostí a vyřizování zákaznických požadavků a odchozích hovorů na aktivní zákazníky.

  • Kontaktování stávajících zákazníků s novou marketingovou informací.

  • Participace na nových projektech ve spolupráci s obchodem a marketingovým oddělením.

Co od Tebe očekáváme?

  • Maturitní vysvědčení.

  • Výborné komunikační a vyjadřovací schopnosti.

  • Základní znalost práce na PC.

  • Český nebo slovenský jazyk na úrovni rodilý mluvčí

  • Chuť do práce a týmového ducha.

  • A vše ostatní Tě rádi naučíme.

  • Certifikát o absolvované zkoušce - spotřebitelský úvěr jiný než na bydlení (certifikát je výhodou, nikoliv podmínkou)

  • Nástup dle dohody

Co Ti nabízíme?

  • Možnost práce na HOME OFFICE až 2 dny v týdnu (po zaškolení, cca po 3 měsících)

  • Přátelský kolektiv, kde si všichni tykáme

  • Motivační finanční ohodnocení s fixní nástupní mzdou 27 000 Kč (s následným zvýšením na 30 000 Kč, obvykle po 4-6 měsících) + odměny na základě tvého výkonu (průměrná měsíční odměna se pohybuje v rozmezí 7 000 - 10 000 Kč)

  • Vstupní zaškolení a ochotné kolegy, kteří ti budou k ruce

  • Služební notebook s příslušenstvím

  • Pracovní dobu pouze 37,5 týdně, dvousměnný provoz (8-16 hod., 12-20 hod.).

  • 30 dní dovolené + 2 dny volna na dobrovolnické aktivity

  • Stravenky formou příspěvku k výplatě ve výši až 2 760 Kč měsíčně

  • Systém Cafeterie s příspěvkem 1 250 Kč měsíčně (15 000 Kč/rok)

  • Káva a čaj na pracovišti zdarma

Líbí se Ti tato pozice a máš chuť se k nám přidat? Zašli nám svůj profesní životopis, pečlivě každý čteme a každému odpovídáme, protože ve všem, co děláme, ctíme naše hodnoty: Otevřenost, Respekt a Odpovědnost.