Technical Consultant
O pozici
Pracovní nabídka
Do našeho týmu hledáme zákaznicky orientovaného kolegu či kolegyni s technickým backgroundem, který nám pomůže dodávat špičková řešení pro naše klienty. Budeš jim pomáhat pracovat efektivněji – nastavovat procesy pro spolupráci mezi business týmy a IT.
CO BUDEŠ DĚLAT?
Budeš pracovat na jednom projektu, kde se setkáš s různorodými výzvami a stakeholdery. Očekáváme od tebe schopnost rychle se učit, samostatně hledat řešení a přicházet s nápady na zlepšení. Tvá role zahrnuje:
- Komunikaci s klienty a facilitaci meetingů – budeš pracovat s různými stakeholdery, moderovat diskuse a zajistíš efektivní výměnu informací.
- Analýzu procesů a systémů – identifikaci slabých míst, návrh řešení a jejich realizaci.
- Pokročilou konfiguraci nástrojů – JIRA, Airtable, Monday a Confluence. Nebojíš se experimentovat a hledat nová efektivní řešení.
- Testování aplikací – spolupráce s vývojáři a testery na zajištění kvality a bezproblémového fungování.
- Skriptování a automatizaci – zvládneš si pomoci jednoduššími skripty a nebudeš se bát využívat AI nástroje ke zjednodušení práce.
- Podporu a školení uživatelů – pomáhat klientům efektivně využívat implementovaná řešení a zvyšovat jejich produktivitu.
- Business development mindset – pokud narazíš na nový trend nebo zajímavou příležitost, dokážeš ji přinést do týmu, rozpracovat a pomoci ji uvést do praxe.
Tahle role není jen o technických znalostech, ale i o schopnosti efektivně komunikovat a přemýšlet strategicky. Pokud tě baví hledat nové způsoby, jak dělat věci lépe, budeš u nás jako doma!
KOHO HLEDÁME?
Hledáme zodpovědného, proaktivního člověka s analytickým myšlením, prozákaznickým přístupem a schopností samostatně se učit. Nemusíš být programátor, ale technické základy ti usnadní práci.
Co ti pomůže uspět?
- Výborná angličtina – jak v psané formě, tak v profesionálním projevu. Budeš komunikovat s mezinárodními týmy a klienty.
- Schopnost facilitovat meetingy – umíš vést diskusi, strukturovat informace a pracovat s různými stakeholdery.
- Zkušenost s ticketovacími nástroji a schopnost překonávat technické limity pomocí skriptování.
- Automatizační mindset – přemýšlíš, jak si usnadnit práci pomocí skriptů a AI.
- Duch business developmentu – pokud objevíš příležitost, dokážeš ji rozvinout a přinést do týmu.
- Odvaha a samostatnost – umíš se rozhodovat a nebojíš se převzít odpovědnost.
LÍBIT SE TI U NÁS BUDE, POKUD TI VYHOVUJE:
- Pracovat ve firmě se silnou vizí – chceme, aby se náš způsob spolupráce stal zcela novým standardem, který bude chtít aplikovat každá firma na světě.
- Komunikovat otevřeně – máš nápad na zlepšení? Řekni ho klidně Tomovi (CEO) třeba u kafe v kuchyňce.
- Učit se od ostatních – učíme se navzájem a učí se od nás i ostatní. Nové znalosti, novinky z projektů či konferencí sdílíme napříč firmou, přednášíme na MeetUpech, natáčíme podcasty a nebojíme se ani psát články.
- Sdílet své koníčky a objevovat nové – standardně pořádáme turnaje v badmintonu nebo Buláncích, hackathony, deskovky, běháme pro Světlušku, jezdíme na kole, chodíme po horách, trénujeme na Spartan race… a tím seznam nekončí.
- Mít flexibilní pracovní dobu – potřebuješ skončit dřív nebo si ráno hodinu (nebo čtyři) přispat? Pokud nemáš žádné meetingy a nečeká na tebe zákazník, tak proč ne?
- Pracovat z home office – za normálních okolností chodíme do práce rádi, ale pokud potřebuješ zůstat doma, u nás to není žádný problém.
JAKÉ JE TO V PRAŽSKÉ KANCELÁŘI?
- Pracovat v Karlíně má spoustu výhod. Kancelář pár kroků od zastávky metra, meníčka z Asie, Indie, vege nebo česká klasika. Vše na dosah.
- Kancelář jsme přetvořili z krásného mezonetového bytu s parádním výhledem. Máme tu tři terasy, gril, čerstvé ovoce, skvělou kávu a klid na práci.
- Pražská kancelář je ze všech čtyř nejmenší. To znamená opravdu "rodinnou" atmosféru.
- Těšit se můžeš na talentované, kreativní a vtipné kolegy. Vše pochopíš až uvidíš fotky z akcí, naše výtvory na chytré zdi nebo sérii memes na Slacku.