Senior tax consultant/ka/manager/ka /DPPO (A415)

Jméno/Firma
Forvis Mazars s.r.o.
Pracoviště
Pod dráhou 1637/4, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Bankovnictví
Vytvořeno
14. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

PROČ PRÁVĚ MY?

Jsme přátelská společnost a klademe velký důraz na vzdělávání a profesní růst našich zaměstnanců. K našim zaměstnancům přistupujeme individuálně a s respektem.

Co děláme v daňovém oddělení? V první řadě jsme TÝM se skvělým kolektivem. Celkem je nás v daních něco přes 40, ale naše daňové týmy jsou relativně malé a mísí se v nich zkušení profesionálové i šikovní junioři. Poskytujeme komplexní servis v oblasti všech daní, včetně aplikace lokálního i mezinárodního daňového práva a daňových služeb při restrukturalizaci firem. Našimi klienty jsou mezinárodní a české korporace, ale i neziskové organizace či fyzické osoby.

Hledáme zkušeného daňového poradce na pozici senior konzultanta/konzultantku s ambicí stát se manažerem/manažerkou nebo rovnou junior manažerem/manažerkou.

CO U NÁS BUDEŠ DĚLAT?

  • Připravovat a revidovat přiznání k dani z příjmu právnických osob
  • Revidovat kalkulace splatné daně pro auditní klienty
  • Komunikovat s úřady (finanční správa)
  • Vést konferenční hovory s klienty nebo se jich účastnit spolu s manažery
  • Podílet se na zastupování klientů při daňových kontrolách týkajících se DPPO
  • Komunikovat s klienty a zahraničními kolegy v a anglickém jazyce
  • Vést přiděleného asistenta/asistenty při klientských zakázkách
  • Poskytovat klientům konzultace v oblasti DPPO

CO U TEBE UVÍTÁME?

  • Máš zkušenosti s daní z příjmů právnických osob ( alespoň 6 let v DPPO)
  • Předchozí zkušenost z poradenských společností výhodou
  • Jsi absolvent/ka VŠ s ekonomickým zaměřením
  • Ovládáš MS Office a umíš dobře anglicky
  • Máš znalosti účetnictví a daňových předpisů
  • Chceš se učit novým věcem od daňových v oblasti z příjmů právnických osob
  • Jsi týmový hráč
  • Máš zkoušky DP

CO TI NABÍZÍME?

  • Práci v prestižní poradenské společnosti
  • Skvělý kolektiv a skutečně přátelské prostředí (rádi spolu posedíme i po práci, či si společně zajdeme zasportovat
  • Zajímavé projekty
  • Podpoříme tě v dalším vzdělávání a odborných certifikacích
  • Kariérním ambicím se u nás meze nekladou, vše záleží jen na tobě
  • Máme flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova až 2 dny v týdnu
  • 5 týdnů dovolené, mobilní telefon a benefitní systém kafetérie, který využiješ dle libosti a svých preferencí
  • Lokalita – Nádraží Holešovice – Port 7

Termín nástupu: dle dohody

Máš dotaz? Neváhej nás kontaktovat, rádi doplníme veškeré informace.