Referent/ka Správy a recepční pro Brno

Jméno/Firma
MAXPROGRES, s.r.o.
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný
Vytvořeno
14. 4. 2025

O pozici

Jsme stabilní česká technologická společnost s dlouholetou tradicí a působíme v oblasti zabezpečovacích technologií. Hledáme kolegu/kolegyni co bude oporou celému týmu na pozici: Referent/ka Správy a recepční pro Brno.

POPIS ČINNOSTI

  • Automobilový park: Webdispečink, uzávěrky, tankovací karty, vytváření měsíčních výkazů provozu vozidel, smlouvy, pojistky, STK apod.

  • Vytváření podkladů pro srážky z mezd

  • Prvotní evidence přijatých faktur - jejich kontrola a zaslání na zodpovědnou osobu

  • Vytváření objednávek k přijatým fakturám, řešení správních poplatků, pokut

  • Vytváření podkladů pro vnitrofakturace

  • Vedení majetku, inventury apod. (zajištění nákupu, údržby a opravy movitého a nemovitého majetku firmy)

  • Zajištění ukládání, evidenci, archivaci a skartaci dokumentů firmy

  • Odpovědnost za chod recepce a zasedacích místností, obsluhu telefonních hovorů, příjem, rozdělení a odeslání firemní korespondence

  • Pravomoc vytvářet, přijímat, číst, tisknout a odesílat datové zprávy

  • Odpovědnost za celofiremní certifikáty a jejich obnova

  • Odpovědnost za vyřízení školení BOZP, PO, školení řidičů a práce ve výškách

  • Objednávání kancelářských potřeb a nápojů

  • Zajištění nákupu, evidence, skladování a výdeje OPP

  • Controlling skladů (objednávky, příjemky, výdejky)

  • Administrativní podpora středisek Správa a Finance

  • Úzká spolupráce s ostatními kolegy z týmu

KLÍČOVÉ KOMPETENCE

  • Pečlivost a snaha

  • Komunikační schopnosti

  • Pozitivní přístup a zájem

  • Organizační schopnosti, odolnost vůči stresu

POŽADUJEME

  • Ukončené SŠ/VŠ vzdělání (např. obchod/ekonomika/IT - není podmínkou)

  • Příjemné vystupování a skvělá komunikace v českém jazyce (slovem i písmem)

  • Výborná uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook aj.)

  • AJ - základní

  • Bezúhonnost

VÝHODOU

  • Ukončené SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru

  • Zkušenost a praxe na podobné pozici minimálně 3 roky

  • Znalost programu SAP a účetních programů

  • AJ (slovem a písmem)

  • Řidičské oprávnění sk. B

NABÍZÍME

  • Hlavní pracovní poměr dobu určitou (zástup za mateřskou dovolenou) s možnosti prodloužení

  • Možnost zahájení zaškolení a nástupu ihned

  • Pracoviště v Brně a možnost bezplatného parkování, kvalitní moderní zázemí

  • Různorodou náplň práce a možnost seberealizace

  • Mzdové podmínky odpovídající náročnosti práce, mimořádné odměny za dobře odvedenou práci

  • Benefity: dodatečná dovolená, odborné vzdělávání, kurzy Anglického jazyka, SIM-karta, služební mobil k soukromým účelům, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravné, nápoje zdarma, slevy na firemní produkty a služby aj.

Pozice je vhodná i pro absolventy SŠ/VŠ.

Na adresu: personalista@maxprogres.cz zašlete:

1) strukturovaný životopis, 2) své kontaktní údaje, 3) název pozice, o niž se ucházíte, 4) datum Vašeho možného nástupu

Kontakt:

MAXPROGRES, s.r.o.

personalista@maxprogres.cz

Mobil: 724 352 322

Traťová 574 / 1

619 00 Brno

Česká republika

Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Pokud Vás nebudeme kontaktovat, dali jsme přednost jinému uchazeči, který splňoval lépe požadavky výběrového řízení.

Společnost MAXPROGRES, s.r.o. si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu.