Referent/ka Správy a recepční pro Brno
O pozici
Jsme stabilní česká technologická společnost s dlouholetou tradicí a působíme v oblasti zabezpečovacích technologií. Hledáme kolegu/kolegyni co bude oporou celému týmu na pozici: Referent/ka Správy a recepční pro Brno.
POPIS ČINNOSTI
Automobilový park: Webdispečink, uzávěrky, tankovací karty, vytváření měsíčních výkazů provozu vozidel, smlouvy, pojistky, STK apod.
Vytváření podkladů pro srážky z mezd
Prvotní evidence přijatých faktur - jejich kontrola a zaslání na zodpovědnou osobu
Vytváření objednávek k přijatým fakturám, řešení správních poplatků, pokut
Vytváření podkladů pro vnitrofakturace
Vedení majetku, inventury apod. (zajištění nákupu, údržby a opravy movitého a nemovitého majetku firmy)
Zajištění ukládání, evidenci, archivaci a skartaci dokumentů firmy
Odpovědnost za chod recepce a zasedacích místností, obsluhu telefonních hovorů, příjem, rozdělení a odeslání firemní korespondence
Pravomoc vytvářet, přijímat, číst, tisknout a odesílat datové zprávy
Odpovědnost za celofiremní certifikáty a jejich obnova
Odpovědnost za vyřízení školení BOZP, PO, školení řidičů a práce ve výškách
Objednávání kancelářských potřeb a nápojů
Zajištění nákupu, evidence, skladování a výdeje OPP
Controlling skladů (objednávky, příjemky, výdejky)
Administrativní podpora středisek Správa a Finance
Úzká spolupráce s ostatními kolegy z týmu
KLÍČOVÉ KOMPETENCE
Pečlivost a snaha
Komunikační schopnosti
Pozitivní přístup a zájem
Organizační schopnosti, odolnost vůči stresu
POŽADUJEME
Ukončené SŠ/VŠ vzdělání (např. obchod/ekonomika/IT - není podmínkou)
Příjemné vystupování a skvělá komunikace v českém jazyce (slovem i písmem)
Výborná uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook aj.)
AJ - základní
Bezúhonnost
VÝHODOU
Ukončené SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
Zkušenost a praxe na podobné pozici minimálně 3 roky
Znalost programu SAP a účetních programů
AJ (slovem a písmem)
Řidičské oprávnění sk. B
NABÍZÍME
Hlavní pracovní poměr dobu určitou (zástup za mateřskou dovolenou) s možnosti prodloužení
Možnost zahájení zaškolení a nástupu ihned
Pracoviště v Brně a možnost bezplatného parkování, kvalitní moderní zázemí
Různorodou náplň práce a možnost seberealizace
Mzdové podmínky odpovídající náročnosti práce, mimořádné odměny za dobře odvedenou práci
Benefity: dodatečná dovolená, odborné vzdělávání, kurzy Anglického jazyka, SIM-karta, služební mobil k soukromým účelům, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravné, nápoje zdarma, slevy na firemní produkty a služby aj.
Pozice je vhodná i pro absolventy SŠ/VŠ.
Na adresu: personalista@maxprogres.cz zašlete:
1) strukturovaný životopis, 2) své kontaktní údaje, 3) název pozice, o niž se ucházíte, 4) datum Vašeho možného nástupu
Kontakt:
MAXPROGRES, s.r.o.
personalista@maxprogres.cz
Mobil: 724 352 322
Traťová 574 / 1
619 00 Brno
Česká republika
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Pokud Vás nebudeme kontaktovat, dali jsme přednost jinému uchazeči, který splňoval lépe požadavky výběrového řízení.
Společnost MAXPROGRES, s.r.o. si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu.