Vedoucí pro Chráněné bydlení skupinové
O pozici
Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
Vedoucí pro Chráněné bydlení skupinové
Práce na plný úvazek
Co Vás čeká:
Metodická podpora pracovníků při výkonu jejich přímé práce s klienty na bytech
Jednání se zájemcem o sociální službu
Koordinace služby Chráněné bydlení skupinové v lokalitě města Brna v konkrétních bydleních služby
Zodpovědnost za řízení provozu na chráněných bytech - 4 byty ve městě Brně, 21 lůžek
Úzká spolupráce s psychiatrickými zařízeními a ambulantními psychiatry
Kontrola požadované dokumentace v písemné a elektronické formě zaměstnanců v týmu spojené s přímou péčí o klienta
Přímé provozní a odborné vedení týmu a poskytování adekvátní podpory týmu v rámci jeho koordinace
Mezioborová spolupráce: psychiatr, psycholog, odborníci z dalších služeb, úředníci, opatrovníci, policie aj. - tzv. case management
Týmová spolupráce v multidisciplinárním týmu - tým je složen ze tří sociálních pracovníků a sedmi asistentek bydlení, dále ze sdílených pozic s chráněným bydlením komunitního typu - psycholožky, asistentky pro hledání bydlení a peer konzultantky. Ve spolupráci máme k dispozici i konzultujícího psychiatra.
Spoluvytváření a prosazování koncepce služby, vnitřních předpisů a metodik určených pro tým
Prezentace práce týmu pro laickou i odbornou veřejnost
Co od Vás očekáváme my:
Odborná způsobilost k výkonu práce sociálního pracovníka (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách), vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření nebo bakalářské obory daného směru
Zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
Schopnost především týmové, ale i samostatné práce
Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
Komunikační a organizační schopnosti
Profesionální a příjemné vystupování
Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
Ochota učit se novému, umět se přizpůsobit změnám a dále se vzdělávat
Uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
Co Vám můžeme nabídnout:
Práce na 1,0 úvazku
Mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce, také souvisí se splněním požadovaného vzdělání a s počtem let praxe v sociálních službách. Mzda se pohybuje v rozmezí od 25 000 - 32 500 Kč, po zaslání životopisu bude na pohovoru konkrétní částka upřesněna
K základnímu platu náleží osobní hodnocení v maximální výši 10 000 Kč, které se odvíjí od kvality práce pracovníka a aktuální finanční situace organizace, dále náleží k základnímu platu i příplatek za vedení týmu
Pracovní doba od pondělí do pátku od 8:00 - 16:30, po domluvě možnost využít Home office
25 dnů dovolené
Vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
Příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
Zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
Podporu externího supervizora, možnost využít individuální supervize několikrát ročně
Možnost profesního růstu
Café Práh - Galerie Vaňkovka Brno (např. zvýhodněné ceny na zboží v Café Práh)
Nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
Účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh (výstavy, divadlo, koncerty aj.)
… a v neposlední řadě skvělý tým, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni
Kde budete pracovat:
Na území města Brna
Pracoviště: Brno-střed
Nástup ideálně od 1. 5. 2025
Hlaste se nejpozději do 11. 4. 2025. Výběrové řízení se uskuteční v druhé polovině dubna 2025. Vybrané uchazeče budeme telefonicky kontaktovat.
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:
Kateřina Prchalová, DiS. Garant oblasti bydlení Brno Tel.: 734 850 541