Referent servisu a obchodu

Jméno/Firma
MONDO kompresory
Pracoviště
Hradec Králové
Úvazek
Plný, Zkrácený
Vytvořeno
14. 4. 2025

O pozici

Na pozici referent servisu a obchodu přijmeme pracovníka, který bude mít na starosti péči o stávající zákazníky a vzájemnou e-mailovou nebo telefonickou komunikaci. Pokud jste se již někdy s setkal/a se zákaznickou podporou, máte výhodu. Pokud ne, rádi Vás zaučíme, nenecháme Vás v tom. Je pro Vás důležité pracovní prostředí, férový přístup k lidem a přátelská atmosféra? Pak jste u nás správně.

 Referent zákaznické podpory

  • Zodpovídá za včasné a efektivní odpovědi na požadavky zákazníků prostřednictvím e-mailové nebo telefonické komunikace

  • Zpracování příjemek, servisních výkazů, objednávek, nabídek, faktur a dobropisů našich dodavatelů a zákazníků

  • Zadávání dat do informačních systémů HELIOS

  • Zodpovídá za správný proces k jednotlivým reklamacím/opravám v HELIOS QMS

  • Zajišťuje oběh informací, sdělení a všeobecných prodejních podmínek pro všechny zákazníky prostřednictvím e-mailové komunikace

  • Podpora kolegům ze servisního a obchodního oddělení

  • Kontrola dodržování termínů objednávek, zpětná vazba odeslaných nabídek

  • Vnitropodniková spolupráce s ostatními odděleními

Místo výkonu práce:

  • Hradec Králové

Požadavky:

  • SOŠ - vhodné i pro absolventy

  • Administrativně-obchodní zaměření

  • Znalost AJ podmínkou, min. úroveň B1

  • Samostatnost, pečlivost a důslednost

  • Zájem vzdělávat se a rozvíjet

  • Plnění stanovených cílů

  • Znalost programu Helios INUVIO je výhodou

  • Aktivní znalost práce na PC (MS Office)

  • Zkušenost na obdobné pozici výhodou

Nabízíme:

  • Zajímavou různorodou práci na HPP, která Vás bude bavit

  • Příjemný kolektiv a další prostor pro profesní a osobní růst

  • 25 dní dovolené +  sick day

  • Stravenkový paušál

  • Motivační finanční ohodnocení (fix + prémie)

  • 13. mzda dle dosažených výsledků a délky pracovního poměru

  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou

  • Zaškolení od zkušených kolegů

  • Po zaškolení možnost práce z domu a flexibilní pracovní doba

  • Možnost práce na zkrácený úvazek

Benefity:

  • Příspěvek na životní/penzijní pojištění - po zkušební době

  • Mobilní telefon/data + NTB

  • Možnost zapůjčení firemního vybavení

  • Káva a čaj na pracovišti

Požadovaný den nástupu do práce:

  • Ihned / dle dohody

Kontakt:

  • Iva Soldátová, tel.: +420 602 470 747 nebo e-mail: soldatova@mondo.cz