Asistent/ka Chráněného bydlení

Jméno/Firma
Společnost DUHA, z.ú.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný, Zkrácený
Plat
21 000 Kč - 30 000 Kč
Profese
Zdravotnictví, farmacie
Vytvořeno
14. 4. 2025

O pozici

O nás

Jsme DUHA, z.ú., nezisková organizace s více než 30letou tradicí, která podporuje lidi s mentálním znevýhodněním prostřednictvím tří sociálních služeb – Chráněného bydlení, Centra denních služeb a Podpory samostatného bydlení. Byli jsme první, kdo koncept chráněného bydlení přinesl do České republiky. Našim klientům pomáháme žít plnohodnotný život v běžném prostředí.

Náplň práce:

  • Poskytování přímé péče klientům služby Chráněného bydlení (podpora a pomoc při péči o domácnost, vaření, úklidu, sebeobsluze, osobní hygieně, trávení volného času, zaměstnání apod.)
  • Doprovody a podpora klienta při komunikaci s lékaři
  • Doprovody klienta do jiných návazných služeb, nácviky cestování
  • Práce osobního asistenta (tvorba a spolupráce s klientem na individuálním plánování a práce s dokumentací klienta) za podpory metodika
  • Účast na pravidelných poradách, supervizích a školeních
  • Komunikace s rodinou/opatrovníkem klienta a pracovníky návazných služeb
  • Práce s Wordem, excelem, v prostředí Teams

Co od Vás očekáváme:

  • Vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb. (min. SŠ vzdělání v oblasti sociální práce, sociální nebo speciální pedagogiky, případně kurz pracovníka v sociálních službách v rozsahu min. 150hodin, které je možné si doplnit do 18 měsíců od nástupu)
  • Časová flexibilita
  • Základní znalost práce na PC
  • Individuální a respektující přístup ke klientům
  • Trestní bezúhonnost
  • Zkušenosti z praxe jsou výhodou, nikoli podmínkou
  • Vhodné pro studenty, absolventy

Datum nástupu: dohodou

Do motivačního dopisu napište, proč jste si vybrali právě pozici asistent/ka CHB u lidí s mentálním znevýhodněním. Bez odpovídajícího strukturovaného životopisu a motivačního dopisu nebudete do výběrového řízení zařazeni. Vybrané zájemce kontaktujeme.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Částečný nebo celý pracovní úvazek
  • Nerovnoměrnou pracovní dobu se zohledněním Vašich časových možností
  • Přátelské pracovní prostředí
  • Zaškolení v přímé práci s klienty, podpora koordinátorů
  • Benefity: 6 týdnů dovolené; stravenky ve výši 120,- Kč - 50% hradí zaměstnavatel; dle finančních možností 2x ročně mimořádné odměny