Business Operations and Project Manager - zkrácený úvazek
O pozici
Hlavním cílem je zajistit plynulý chod firmy prostřednictvím efektivní organizace, podpory vedení a týmů, řízení administrativních procesů a udržování systematičnosti v komunikaci, reportingu, plánování a plánování a řízení IT projektů.
Jsme výrobcem produktu ADAPTY, který je navržen pro potřeby firem. Na tomto produktu stavíme širokou škálu firemních nástrojů, od malých až po velké. Nabízíme také kompletní oborová řešení pro specifické firmy a organizace. Kromě toho realizujeme vývojové zákaznické projekty, které odpovídají konkrétním potřebám našich klientů a výrazně přispívají k jejich konkurenční výhodě. Potřebujeme posilu, která nám pomůže udržet pořádek v každodenní agendě, podpoří vedení i týmy v klíčových činnostech a zajistí, že důležité úkoly, schůzky a procesy poběží hladce a bez zbytečných zádrhelů.
Co tě u nás čeká:
1. Asistence vedení
Podpora jednatele: příprava dokumentů.
Podpora CEO: organizace a plánování schůzek, reporty, interní komunikace.
Pomoc obchodnímu řediteli: koordinace týmu a procesů (poptávky, reklamace, zákaznické požadavky), reporty, procesní kontrola, práce s daty.
Podpora produktového manažera: tvorba prezentací, pomoc při tvorbě produktových listů a cenotvorby, podpora marketingu.
Podpora finančního ředitele: reporty, práce s daty vHeliosu, Excelu.
2. Projektové řízení a organizace
Plánování a řízení IT projektů
Udržování firemních procesů, příprava dat pro pravidelné porady a reporting
Kontrola a systémová správa obchodních dat a zákaznických informací
Organizace meetingů, strategických schůzek a obchodních aktivit
3. Back Office
Správa firemních diářů
Organizace firemních akcí, obchodních aktivit a také akcí pro naše zaměstnance
Zpracování přijatých faktur
Nákupy, objednávky, správa vybavení kanceláří
Koho hledáme:
Organizovaného, systematického a proaktivního člověka: máš schopnost rychle se zorientovat v množství informací a dotahovat věci do konce
Výborného komunikátora: dokážeš efektivně komunikovat s týmem, zákazníky i vedením
Technologického nadšence: ovládáš Excel, firemní systémy a zajímáš se o trendy a nové technologií
Asertivní samostatnou osobnost: nečekáš na pokyny, ale aktivně hledáš řešení a umíš si poradit i vsituaci, kdy se ocitneš pod velkým tlakem
Loajálního člena týmu: jsi zapálený pro naši práci a sdílíš naše hodnoty
Minimálně středoškoláka
Aktivního řidič: uvítáme tvou flexibilitu
Odborníka/praktika: nejlépe, pokud máš zkušenosti s projektovým řízením, správou dat a umíš si organizovat práci
Co nabízíme:
Částečný úvazek smožností prodloužení na plný
Tvá role ve firmě bude nepostradatelná: nikdo nebude mít větší přehled o firmě, jako ty
Smysluplnou práci: budeš mít reálný vliv na hladký chod firmy
Spoustu výzev a složitých úkolů: získáš praxi vnáročném prostředí a naučíš se spoustu nového
Možnost růstu: podporujeme profesní rozvoj a nabízíme ti sdílení široké palety našich zkušeností
Přátelský kolektiv: umíme si užít i zábavy
Flexibilitu: rozsahu náplně práce dle rychlosti zapracování
Tým, kde se řeší věci na rovinu: žádné zbytečné korporátní kolečko
Zázemí stabilní společnosti: jsme na trhu od roku 2006 sužitečnými produkty a službami a mnoha spokojenými zákazníky. Krásné moderní pracovní prostředí
Úvazek: min 24 hod týdně. Chceme se stebou ale denně vidět
Příspěvek na stravování
Parkování v areálu
Těšíme se na tvůj životopis na kariera@datamix.eu