Mzdový/á účetní - Hlavní Personalista

Jméno/Firma
Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace
Pracoviště
Vršovice, Praha
Úvazek
Plný
Plat
31 000 Kč - 40 000 Kč
Profese
Bankovnictví
Vytvořeno
14. 4. 2025

O pozici

O nás

Naše organizace zabezpečuje již 20 let výrobu 10 tisíc obědů denně skrze 13 provozoven a téměř 140 zaměstnanců. Naše společnost podporuje kreativitu a inovace. Věříme, že každý nápad má hodnotu a může přispět k našemu společnému úspěchu. Nabízíme širokou škálu školení a možností pro profesní rozvoj. Vaše kariéra u nás může růst spolu s Vámi. Věříme, že týmová práce je klíčem k úspěchu zejména v HR oblasti. Naše týmy jsou složeny z lidí, kteří se vzájemně podporují a inspirují. Vyváženost práce a osobního života: Chápeme, jak důležité je najít rovnováhu mezi prací a osobním životem. Nabízíme benefity, které Vám pomohou tuto rovnováhu udržet. Hledáme jednotlivce, kteří jsou nadšení pro svou práci, mají pozitivní přístup a chtějí se neustále zlepšovat. Pokud jste připraveni čelit novým výzvám a přinášet nové nápady, jste ten pravý kandidát pro nás.

Pracoviště: Žitomírská 642/30, Praha 10

Váš životopis včetně foto prosím zašlete na uvedený email.  Děkujeme.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Náplň práce:

Vedení personalistiky a oblasti lidských zdrojů z pozice Hlavní Personalista v organizaci na Personálním oddělení a zabezpečení jeho chodu. K dispozici samostaná Mzdová účetní a Personalista - nábory,administrativa.

Plány školení a vzdělávání zaměstanců, reporting řediteli, tvorba HR koncepcí a podkladů hodnocení práce, ověřování kvalifikací zaměstanců - jednoduše řádný výkon managementu kvality a jeho implementace do praxe. 

Práci vidíme jako vhodnou pro zkušenou Mzdovou účetní s přesahem k Persomalistice jejíž zájmem je sledování a vyhodnocování kvality práce, kontroly a plánování hned vedle důslednosti při zpracování a vedení agend oblasti lidských zdrojů.  

Co od Vás očekáváme:

Kompletní zastřešení HR oddělení organizace včetně zajištěvání řádného a důsledného vedení agend, plánování a kontrolu

-profesionální komunikaci na úrovni vně i uvnitř organizace

- znalost SW Vema

-znalost zpracování platů ve veřejné správě

- vedení a řízení oddělení HR, administrativa, správa dokumentů a vedení agendi

- samostatné plnění operativních úkolů a projektů

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- ukončené min. SŠ vzdělání, ideálně vyšší

- pokročilá znalost PC

- výborné organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilita, pečlivost a zodpovědnost, důslednost

- zkušenosti na obdobné pozici minimálně 3 roky

- výborná znalost českého jazyka slovem i písmem

- příjemné a reprezentativní vystupování

- psychická odolnost, pozitivní myšlení

- znalost SW Vema

Výhodou bude, pokud budete umět
- zkušenost s administrativní pozicí ve veřejné správě

- povědomí o školním nebo závodním stravování, gastronomii

- projektové myšlení

Pracoviště: Žitomírská 642/30, Praha 10

Váš životopis včetně foto prosím zašlete na uvedený email.  Děkujeme.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Co Vám můžeme nabídnout:

Konkurenční platové ohodnocení
Možnost práce na zajímavých projektech
Příjemné a moderní pracovní prostředí
Podpora vzdělávání a profesního rozvoje
Kolektiv, který Vás podpoří a inspiruje

Zařezení do platových tabulek, Osobní ohodnocení a Příplatek za vedení

Pracoviště: Žitomírská 642/30, Praha 10

Váš životopis včetně foto prosím zašlete na uvedený email.  Děkujeme.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.