Asistentka vedoucího pobočky v Plzni
O pozici
O nás
Jsme SEZAKO Prostějov s.r.o., firma zaměřená na čištění a monitoring kanalizací a vodohospodářských děl s pobočkami po celé České republice. V současnosti rozšiřujeme náš tým a hledáme spolehlivou a pečlivou posilu na administrativní podporu a chod naší pobočky v Plzni.
Náplň práce
Administrativní agenda pobočky, práce ve firemním systému
Příprava pracovních smluv a podkladů pro mzdy
Tvorba cenových nabídek
Příprava podkladů pro fakturaci
Vystavování a evidence faktur
Komunikace se zákazníky ohledně vydaných faktur
Správa pohledávek
Příprava podkladů pro výběrová řízení na veřejné zakázky
Zajištění běžných provozních záležitostí kanceláře
Co očekáváme
Uživatelskou znalost MS Office – Word, Excel (tvorba tabulek)
Min. středoškolské vzdělání
Spolehlivost, pečlivost
Dobré organizační a komunikační schopnosti
Výhodou: základní orientace v účetní agendě, vzdělání ekonomického směru
Co vám můžeme nabídnout:
Mzdu 180kč/hod, po zkušební době 200kč/hod, prémie až 3 000 kč/měsíc
Přátelské prostředí a zázemí stabilní společnosti
Další informace na tel.: 603 580 682
Životopisy zasílejte na email: plzen@sezako.cz