Asistentka vedoucího pobočky v Plzni

Jméno/Firma
SEZAKO
Pracoviště
Plzeň
Úvazek
Plný
Vytvořeno
14. 4. 2025

O pozici

O nás

Jsme SEZAKO Prostějov s.r.o., firma zaměřená na čištění a monitoring kanalizací a vodohospodářských děl s pobočkami po celé České republice. V současnosti rozšiřujeme náš tým a hledáme spolehlivou a pečlivou posilu na administrativní podporu a chod naší pobočky v Plzni.

Náplň práce

  • Administrativní agenda pobočky, práce ve firemním systému

  • Příprava pracovních smluv a podkladů pro mzdy

  • Tvorba cenových nabídek

  • Příprava podkladů pro fakturaci

  • Vystavování a evidence faktur

  • Komunikace se zákazníky ohledně vydaných faktur

  • Správa pohledávek

  • Příprava podkladů pro výběrová řízení na veřejné zakázky

  • Zajištění běžných provozních záležitostí kanceláře

 Co očekáváme

  • Uživatelskou znalost MS Office – Word, Excel (tvorba tabulek)

  • Min. středoškolské vzdělání

  • Spolehlivost, pečlivost

  • Dobré organizační a komunikační schopnosti

Výhodou: základní orientace v účetní agendě, vzdělání ekonomického směru

 Co vám můžeme nabídnout:

  • Mzdu 180kč/hod, po zkušební době 200kč/hod, prémie až 3 000 kč/měsíc

  • Přátelské prostředí a zázemí stabilní společnosti

Další informace na tel.: 603 580 682

Životopisy zasílejte na email: plzen@sezako.cz