Účetní junior - fakturant/Administrativní pracovník (m/ž)

Jméno/Firma
ACT holding s.r.o.
Pracoviště
Politických vězňů 1597/19, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
14. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáte práci, kde jsou jasná pravidla, ale zároveň nabízí pestrost? Baví vás pracovat v mladém a spolehlivém týmu? Pokud si zakládáte na důslednosti a spolehlivosti a oceníte práci v pohodlí kanceláře, pak je tato pozice právě pro vás! Připojte se k našemu týmu!

Pro naši dceřinou společnost, autopůjčovnu Taggart, hledáme posilu do pražského týmu účetních a back office administrátorů na centrální pobočce na Praze 1 na pozici Fakturant/Administrativní pracovník (m/ž). Práce je na plný úvazek na dobu neurčitou.

Co Vás čeká:

  • Vystavování a zaučtování faktur za naše služby a dohled nad jejich úhradami.
  • Kontrola bankovních transakcí a zaúčtování plateb.
  • Revize a správa smluvní dokumentace.
  • Práce s daty a tabulkami v Excelu.
  • Administrativní úkony spojené s evidenci smluv
  • Správa datové schránky a firemní korespondence.
  • Zajišťování administrativních úkolů souvisejících s účetnictvím a péčí o klienty.

Kdo jsme:

  • Autopůjčovna Taggart je nejvíce hodnocenou autopůjčovnou v ČR a čtyřnásobným vítězem ocenění pro nejlepší autopůjčovnu.
  • Specializujeme se na měsíční a krátkodobé pronájmy vozů různých značek a snažíme se nabízet našim zákazníkům prvotřídní služby.
  • Jsme rychle rostoucí a finančně stabilní holdingová společnost s 14 lety zkušeností v oboru automotive služeb.

Co získáte:

  • Práci v dynamickém a ambiciózním týmu, který se nebojí výzev a inovací.
  • Možnost aktivně přispívat k rozvoji firmy a mít reálný vliv na její směřování.
  • Pracoviště v prestižní lokalitě přímo v centru Prahy, jen 5 minut chůze od Hlavního nádraží a stanice metra Muzeum/Můstek.
  • Konkurenceschopné finanční ohodnocení, doplněné o atraktivní bonusy.
  • Stabilní zázemí prosperující a finančně silné společnosti.
  • Práci na hlavní pracovní poměr (HPP) s dlouhodobou perspektivou případně lze se dohodnout na IČO.

Co nebudete dělat:

  • Zapomínat na různorodost – monotónní a jednotvárná práce u nás nemá místo.
  • Dělat celý den jeden rutinní úkol bez možnosti vlastní iniciativy a nápadů.
  • Ztrácet se ve složitých a nejasných pracovních postupech.
  • Setkávat se s nestabilitou či nejistotou v zaměstnání – nabízíme dlouhodobou stabilitu.

Koho hledáme:

  • Nadšence s chutí učit se novým věcem, který si zakládá na důslednosti a spolehlivosti. Vaše osobnost a přístup jsou pro nás důležitější než formální znalosti – vše potřebné vás rádi naučíme.
  • Milovníka/milovnici tabulek a Excelu, kterému nechybí smysl pro detail.
  • Týmového hráče, který se nebojí výzev, rád zlepšuje procesy a ochotně pomáhá ostatním.
  • Osobu se znalostmi účetních programu (Pohoda, Helios, Money S3 nebo obdobný) a alespoň dvouletou zkušeností na pozici účetní, která má základní přehled o účetních procesech.

Co vám nabízíme:

  • Práci na hlavní pracovní poměr (HPP) nebo na živnostenský list (IČO) – podle vaší preference.
  • Stabilní zázemí finančně silné a dynamicky rostoucí společnosti.
  • Mobilní telefon s možností využití i pro soukromé účely.
  • Flexibilní pracovní doba podle vašich potřeb PO–PÁ v rozmezí od 7:30 - 17:00 v kanceláři jen pár kroků od metra Muzeum/Můstek. Denní úvazek 8,5 hod. vč. přestávky.
  • 25 dní dovolené k odpočinku a regeneraci.
  • Po dohodě možnost využití firemních vozů pro dočasnou osobní potřeby nebo na dovolenou.
  • Pravidelná školení pro váš profesní růst a rozvoj.

Co od vás očekáváme:

  • Strukturovaný životopis s fotografií.
  • Výbornou znalost češtiny na úrovni C2 nebo rodilého mluvčího.
  • Pokročilou znalost MS Excel a MS Word.
  • Základní orientaci v účetních postupech a minimálně dvouletou praxi na obdobné pozici.
  • Praktickou zkušenost s účetním systémem Pohoda nebo jiným srovnatelným účetním softwarem.
  • Chuť učit se nové věci a rozvíjet své dovednosti.
  • Možnost nástupu ihned nebo do jednoho měsíce.

Máte zájem?

Zašlete nám svůj životopis spolu s průvodním dopisem, ve kterém nám přiblížíte, co vás motivuje k práci u nás.

Pečlivě posoudíme všechny přihlášky a vybrané kandidáty následně pozveme na osobní pohovor.