Účetní junior - fakturant/Administrativní pracovník (m/ž)
ACT holding s.r.o.
Politických vězňů 1597/19, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina
Administrativa
14. 4. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáte práci, kde jsou jasná pravidla, ale zároveň nabízí pestrost? Baví vás pracovat v mladém a spolehlivém týmu? Pokud si zakládáte na důslednosti a spolehlivosti a oceníte práci v pohodlí kanceláře, pak je tato pozice právě pro vás! Připojte se k našemu týmu!
Pro naši dceřinou společnost, autopůjčovnu Taggart, hledáme posilu do pražského týmu účetních a back office administrátorů na centrální pobočce na Praze 1 na pozici Fakturant/Administrativní pracovník (m/ž). Práce je na plný úvazek na dobu neurčitou.
Co Vás čeká:
- Vystavování a zaučtování faktur za naše služby a dohled nad jejich úhradami.
- Kontrola bankovních transakcí a zaúčtování plateb.
- Revize a správa smluvní dokumentace.
- Práce s daty a tabulkami v Excelu.
- Administrativní úkony spojené s evidenci smluv
- Správa datové schránky a firemní korespondence.
- Zajišťování administrativních úkolů souvisejících s účetnictvím a péčí o klienty.
Kdo jsme:
- Autopůjčovna Taggart je nejvíce hodnocenou autopůjčovnou v ČR a čtyřnásobným vítězem ocenění pro nejlepší autopůjčovnu.
- Specializujeme se na měsíční a krátkodobé pronájmy vozů různých značek a snažíme se nabízet našim zákazníkům prvotřídní služby.
- Jsme rychle rostoucí a finančně stabilní holdingová společnost s 14 lety zkušeností v oboru automotive služeb.
Co získáte:
- Práci v dynamickém a ambiciózním týmu, který se nebojí výzev a inovací.
- Možnost aktivně přispívat k rozvoji firmy a mít reálný vliv na její směřování.
- Pracoviště v prestižní lokalitě přímo v centru Prahy, jen 5 minut chůze od Hlavního nádraží a stanice metra Muzeum/Můstek.
- Konkurenceschopné finanční ohodnocení, doplněné o atraktivní bonusy.
- Stabilní zázemí prosperující a finančně silné společnosti.
- Práci na hlavní pracovní poměr (HPP) s dlouhodobou perspektivou případně lze se dohodnout na IČO.
Co nebudete dělat:
- Zapomínat na různorodost – monotónní a jednotvárná práce u nás nemá místo.
- Dělat celý den jeden rutinní úkol bez možnosti vlastní iniciativy a nápadů.
- Ztrácet se ve složitých a nejasných pracovních postupech.
- Setkávat se s nestabilitou či nejistotou v zaměstnání – nabízíme dlouhodobou stabilitu.
Koho hledáme:
- Nadšence s chutí učit se novým věcem, který si zakládá na důslednosti a spolehlivosti. Vaše osobnost a přístup jsou pro nás důležitější než formální znalosti – vše potřebné vás rádi naučíme.
- Milovníka/milovnici tabulek a Excelu, kterému nechybí smysl pro detail.
- Týmového hráče, který se nebojí výzev, rád zlepšuje procesy a ochotně pomáhá ostatním.
- Osobu se znalostmi účetních programu (Pohoda, Helios, Money S3 nebo obdobný) a alespoň dvouletou zkušeností na pozici účetní, která má základní přehled o účetních procesech.
Co vám nabízíme:
- Práci na hlavní pracovní poměr (HPP) nebo na živnostenský list (IČO) – podle vaší preference.
- Stabilní zázemí finančně silné a dynamicky rostoucí společnosti.
- Mobilní telefon s možností využití i pro soukromé účely.
- Flexibilní pracovní doba podle vašich potřeb PO–PÁ v rozmezí od 7:30 - 17:00 v kanceláři jen pár kroků od metra Muzeum/Můstek. Denní úvazek 8,5 hod. vč. přestávky.
- 25 dní dovolené k odpočinku a regeneraci.
- Po dohodě možnost využití firemních vozů pro dočasnou osobní potřeby nebo na dovolenou.
- Pravidelná školení pro váš profesní růst a rozvoj.
Co od vás očekáváme:
- Strukturovaný životopis s fotografií.
- Výbornou znalost češtiny na úrovni C2 nebo rodilého mluvčího.
- Pokročilou znalost MS Excel a MS Word.
- Základní orientaci v účetních postupech a minimálně dvouletou praxi na obdobné pozici.
- Praktickou zkušenost s účetním systémem Pohoda nebo jiným srovnatelným účetním softwarem.
- Chuť učit se nové věci a rozvíjet své dovednosti.
- Možnost nástupu ihned nebo do jednoho měsíce.
Máte zájem?
Zašlete nám svůj životopis spolu s průvodním dopisem, ve kterém nám přiblížíte, co vás motivuje k práci u nás.
Pečlivě posoudíme všechny přihlášky a vybrané kandidáty následně pozveme na osobní pohovor.