Asistent/ka ředitele odboru
O pozici
O nás
MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ ČR
Do kompetence ministerstva patří především sociální politika (problematika zdravotně postižených, sociální služby, sociální dávky, rodinná politika apod.), sociální pojištění (důchody, nemocenské, apod.), oblast zaměstnanosti (trh práce, podpora zaměstnanosti, zahraniční zaměstnanost apod.), pracovněprávní legislativa, bezpečnost a ochrana zdraví při práci, rovné příležitosti pro ženy a muže (genderová problematika), evropská integrace a oblast čerpání finanční pomoci z fondů Evropské unie (EU).
Ředitel odboru koordinace státní služby a vybraných právních činností hledá asistenta/asistentku.
Náplň práce:
- vedení evidence došlé a odeslané pošty;
- evidence lhůt úkolů, kontrola včasnosti jejich plnění;
- vyřizování korespondence ředitele odboru administrativní agendy odboru;
- organizace denního programu ředitele odboru;
- zajišťování administrativně technické agendy odboru;
- vedení evidence příkazů ministra, služebních předpisů, zápisů z porad a jiných důležitých materiálů dle pokynů ředitele odboru, seznámení zaměstnanců odboru o těchto materiálech;
- vedení a zpracování přehledů, výkazů nebo statistik dle pokynů ředitele odboru;
- vedení registratury a zajišťování ukládání závažných dokumentů včetně dohledu nad dodržováním spisových norem;
- organizace chodu elektronické spisové služby v útvaru;
- zajišťování informačních a organizačních prací v odboru;
- zajišťování materiálně-technického zabezpečení zaměstnanců (administrativní potřeby, telefon, PC, nábytek apod.) a vedení evidence kancelářských potřeb a provádění jejich pravidelného doplňování;
- správa razítek odboru.
Co od Vás očekáváme:
- státní občanství České republiky nebo jiné státní občanství s trvalým pobytem v České republice
- dosažení věku 18 let
- ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
- trestní bezúhonnost
- zdravotní způsobilost
- velmi dobrá práce s PC (MS Office)
- samostatnost, spolehlivost a pečlivost, zodpovědnost, schopnost týmové spolupráce
- velmi dobré organizační, administrativní a komunikační schopnosti
Co Vám můžeme nabídnout:
- zajímavou práci v příjemném pracovním prostředí v centru Prahy
- pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce
- plný pracovní úvazek
- nástup dle dohody
- platové podmínky dle § 5 odst. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (8. platová třída)
- po zkušební době možnost osobního příplatku
- zaměstnanecké benefity (pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, 5 dní sick-days, možnost částečné práce z domova, příspěvek na stravování, další vzdělávání zaměstnanců, možnost využití dětské skupiny)
V případě zájmu o tuto pozici, zašlete prosím do 8. dubna 2025 motivační dopis s uvedením názvu pozice doplněný strukturovaným profesním životopisem:
- na e-mailovou adresu: Odpovědět na inzerát, nebo
- datovou schránkou (sc9aavg), nebo
- písemně na adresu: Ministerstvo práce a sociálních věcí, personální oddělení, Na Poříčním právu 1, 128 01 Praha 2.