Asistent/ka TOP Managementu

Jméno/Firma
Asseco Solutions, a.s.
Pracoviště
Braník, Praha
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Vytvořeno
14. 4. 2025

O pozici

O nás

Hledáš samostatnou práci? Rád/a komunikuješ s lidmi a umíš si zorganizovat vlastní práci? Chceš mít možnost naučit se něco nového a nebojíš se angličtiny? Pak hledáme možná právě tebe. Staň se pravou rukou našeho TOP managementu.

Co bude Tvojí náplní práce?

  • zajišťovat plynulý chod každodenní administrativy a organizační podpora TOP managementu,
  • příprava a dohled nad správností právních dokumentů,
  • komunikace s firemním právníkem (statutární záležitosti),
  • příprava a správa podkladů pro představenstvo a dozorčí radu,
  • tvorba zápisů z porad, příprava prezentací, pravidelné reporty i ad-hoc analýzy,
  • správa a organizace kalendáře, plánování schůzek,
  • plánování a evidence služebních cest (zajištění letenek, hotelů).

Co od Tebe očekáváme my:

  • praxi na obdobné pozici asistentky managementu (velkou výhodou jsou zkušenosti s přípravou právních dokumentů),
  • vyzrálou osobnost s příjemným vystupováním,
  • znalost AJ na velmi dobré úrovni,
  • výborné komunikační a organizační schopnosti,
  • znalost MS Office (převážně Word, Excel),
  • ŘP skupiny B,
  • odolnost vůči stresu, časovou flexibilitu

Co můžeme nabídnout na oplátku?

Skvělý tým, od jehož členů se lze mnoho naučit. Různorodou práci v úspěšné IT společnosti plné lidí, kteří mají možnost realizovat své nápady. Široké zaměstnanecké výhody a benefity (stravenky, work-life balance - 32 dní za rok (25 dní dovolené, 3 dny zdravotního volna, 1 volný pátek každé čtvrtletí), pružnou pracovní dobu, příspěvek na volnočasové aktivity a jazykovou výuku, firemní akce atd.).

Těšíme se na Tvou reakci!