Asistent/ka TOP Managementu
Asseco Solutions, a.s.
Braník, Praha
Plný
Administrativa
14. 4. 2025
O pozici
O nás
Hledáš samostatnou práci? Rád/a komunikuješ s lidmi a umíš si zorganizovat vlastní práci? Chceš mít možnost naučit se něco nového a nebojíš se angličtiny? Pak hledáme možná právě tebe. Staň se pravou rukou našeho TOP managementu.
Co bude Tvojí náplní práce?
- zajišťovat plynulý chod každodenní administrativy a organizační podpora TOP managementu,
- příprava a dohled nad správností právních dokumentů,
- komunikace s firemním právníkem (statutární záležitosti),
- příprava a správa podkladů pro představenstvo a dozorčí radu,
- tvorba zápisů z porad, příprava prezentací, pravidelné reporty i ad-hoc analýzy,
- správa a organizace kalendáře, plánování schůzek,
- plánování a evidence služebních cest (zajištění letenek, hotelů).
Co od Tebe očekáváme my:
- praxi na obdobné pozici asistentky managementu (velkou výhodou jsou zkušenosti s přípravou právních dokumentů),
- vyzrálou osobnost s příjemným vystupováním,
- znalost AJ na velmi dobré úrovni,
- výborné komunikační a organizační schopnosti,
- znalost MS Office (převážně Word, Excel),
- ŘP skupiny B,
- odolnost vůči stresu, časovou flexibilitu
Co můžeme nabídnout na oplátku?
Skvělý tým, od jehož členů se lze mnoho naučit. Různorodou práci v úspěšné IT společnosti plné lidí, kteří mají možnost realizovat své nápady. Široké zaměstnanecké výhody a benefity (stravenky, work-life balance - 32 dní za rok (25 dní dovolené, 3 dny zdravotního volna, 1 volný pátek každé čtvrtletí), pružnou pracovní dobu, příspěvek na volnočasové aktivity a jazykovou výuku, firemní akce atd.).
Těšíme se na Tvou reakci!