rada v Oddělení výkonu daní I
O pozici
Úvodní text …
Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
provádění daňové kontrolní činnosti se zaměřením na DPH a DPPO a silniční daň u velkých daňových subjektů,
zodpovědnost za věcnou a formální správnost výstupních materiálů prováděných činností (např. za vyhotovení zpráv o daňových kontrolách, úředních záznamů, protokolů),
vedení jednání s daňovými subjekty, popřípadě s jinými osobami účastnými na daňovém řízení,
vedení části spisů daňových subjektů za oblast kontrolovaných daní,
provádění vyhledávací činnost v terénu,
podílení se na zpracovávání analýz a statistik se zaměřením na vyhledávání rizik,
vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí.
Požadujeme:
střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání (upřednostňujeme vzdělání stanovené zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu),
komunikativnost, flexibilita,
psychická odolnost,
bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost.
Co Vám nabízíme
místem výkonu služby je Ústí nad Labem (Pohovory se uskuteční na adrese služebního úřadu Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7.),
pružná služební doba,
25 dní dovolené,
5 dní indispozičního volna,
1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí,
až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům,
příspěvek na stravování,
čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie),
rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,
letní tábor pro děti zaměstnanců,
víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky),
možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven.
Platové podmínky:
platový tarif v rozmezí od 26 680 Kč do 38 570 Kč,
osobní příplatek po zapracování v rozmezí od 3 857 Kč do 5 786 Kč,
zvláštní příplatek 3 800 Kč,
možnost výkonnostních a cílových odměn,
možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 28. dubna 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu:
poštou na adresu služebního úřadu Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7,
osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu podatelna4000@fs.gov.cz, nebo
do datové schránky ID: 7cs8cge.
Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místo č. 400427 rada/odborný rada v Oddělení výkonu daní I".
Bližší informace včetně přihlášky do výběrového řízení naleznete na webových stránkách Finanční správy
https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10357826