Specialista v oddělení kontroly a kvality - domácí asistence
O pozici
CO U NÁS BUDETE DĚLAT?
Kontrolovat služby poskytnuté v rámci pojištění domácnosti (např. elektrikář, instalatér, plynař, topenář, sklenář, zámečník, pokrývač, kominík).
Využívat interního systému vytvořeného na míru pro zpracování a kontrolu dat.
Provádět metodickou kontrolu validace smlouvy, nároku klienta a výši účtovaných nákladů dodavatelem.
Případné nesrovnalosti v poskytnutých garancích nebo ve fakturovaných položkách řešit s asistenčním centrem, nebo přímo s dodavatelem a sledovat jejich vyřešení až do úplného konce.
Předávat v systému podklady pro úhradu faktur za kontrolovanou službu; v případě nesouladu fakturu vracet dodavateli.
Zpracovávat žádosti klientů o zpětné proplacení nákladů.
CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
SŠ vzdělání.
Dobrou znalost práce s PC (MS Office).
Základní znalost angličtiny.
Samostatnost, pečlivost a spolehlivost.
Pozitivní a přátelský přístup ke klientům i kolegům.
NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT?
Řízený adaptační proces a vzdělávání v duchu naší vize „Postaráme se o Vás.“
Plně hrazené individuální jazykové kurzy s rodilým mluvčím.
Fixní mzdu, kvartální bonusy a 13. plat.
Stravenky formou peněžního paušálu vyplácení přímo ve mzdě.
Týden dovolené navíc.
MultiSport kartu pouze za 150 Kč/měsíc.
Prestige card - auto asistence, domácí asistence, ordinace lékaře GLOBAL ASSISTANCE.
Cestovní pojištění, životní a pojištění odpovědnosti.
Příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění až ve výši 2 000 Kč měsíčně.
Výborná káva a občerstvení na pracovišti.
Volné vstupenky do ZOO a do Aquaparku Čestlice.
Zrekonstruované kanceláře s ergonomickými prvky.
Zónu pro relaxaci a zábavu.
Smlouva na hlavní pracovní poměr a plný úvazek.
Flexibilní pracovní doba pondělí až pátek.
Po zaškolení možnost práce z domova na základě dohody s nadřízeným.
TĚŠÍME SE NA VÁS.