Specialista provozu a správy objektů

Jméno/Firma
VŠEOBECNÁ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA ČESKÉ REPUBLIKY
Pracoviště
Vinohrady, Praha
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Vytvořeno
14. 4. 2025

O pozici

O nás

Naším hlavním úkolem je vybírat v souladu s legislativními normami pojistné na zdravotní pojištění a hradit zdravotní služby, které byly poskytnuté klientům pojišťovny smluvními poskytovateli zdravotních služeb. Neděláme však jen to, co máme takzvaně v popisu práce. Potřebám našich klientů jdeme naproti a snažíme se být jejich progresivním společníkem na cestě ke zdraví. Neseme prvenství v zavádění nových léků a léčebných metod. A nezapomínáme ani na finanční příspěvky na různé preventivní aktivity, které zákon neumožnuje hradit z veřejného zdravotního pojištění.

Kromě toho jsme také férový zaměstnavatel, který svým zaměstnancům nabízí zázemí silné a stabilní společnosti a práci v generačně pestrých týmech. Naši zaměstnanci na práci pro VZP ČR nejvíce oceňují možnost skloubení pracovního a osobního životastabilitu a slušné a férové jednání.

Náplň práce:

Víte co obnáší údržba a správa objektů? Jste komunikativní, organizační a pohotový typ člověka? Máte zkušenosti v oblasti přípravy zakázek, rozpočtů a smluv? Pokud ano, nabízíme právě Vám seberealizaci na této samostatné a zodpovědné pozici.

CO VÁS U NÁS ČEKÁ A NEMINE?

  • příprava plánů a podkladů pro realizaci zakázek malého rozsahu a veřejných zakázek
  • vypracování návrhů smluv a projednání s dotčenými útvary VZP ČR
  • příprava a realizace investiční výstavby
  • rekonstrukce a modernizace vlastních objektů, koordinace BOZP na stavbách
  • zajištění oprav a údržby nemovitého a movitého majetku
  • zpracování návrhů a zajištění realizace interiérů
  • správa nájmů a pronájmů nemovitého majetku v rámci VZP ČR
  • vedení centrální evidence nájmů a pronájmů včetně zajištění pravidelných hlášení
  • zpracování koncepce využitelnosti nemovitostí v rámci VZP ČR
  • prodej a nákup nemovitého majetku, zadání zpracování znaleckých posudků či odhadů cen
  • správa a provoz informačního systému FAMA+

Co od Vás očekáváme:

  • zkušenostmi v oblasti administrativy
  • základní znalostí zadávání veřejných zakázek
  • technickými znalostmi z oblasti údržby a správy majetku
  • vysokou školou technického či ekonomického směru
  • pečlivostí, týmovou prací
  • komunikativností s dovedností pohotového řešení situace
  • samostatností a důsledností při realizaci svěřených úkolů
  • pokročilou znalostí práce na PC, především MS Office
  • řidičským průkazem sk. B
  • nástup možný dle dohody

Co Vám můžeme nabídnout:

  • pracovní smlouvu na dobu určitou po dobu rodičovské dovolené
  • práci v týmu zkušených a příjemných kolegů
  • možnost se dále rozvíjet a vzdělávat
  • máme motivační systém odměňování (13. mzda a další odměny)
  • budete mít 5 týdnů dovolené a další volné dny navíc (zdravotní i sociální volno)
  • budete moci čerpat příspěvek na penzijní nebo životní pojištění, využít pružnou pracovní dobu i stravenky
  • jsme silná a stabilní společnost s řadou dalších benefitů
     

VZP nedělá rozdíly, a proto je toto místo vhodné pro ženy i muže, stejně tak i pro osoby se zdravotním znevýhodněním.

Zaujala Vás tato pozice? Zašlete nám strukturovaný životopis a motivační dopis a připojte se k nám.

Těšíme se na Vás!