Asistent/ka - navolávání schůzek v callcentru

Jméno/Firma
Ekodoma s.r.o.
Pracoviště
Ostrava
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Plat
21 000 Kč - 30 000 Kč
Vytvořeno
14. 4. 2025

O pozici

O nás

Firma Ekodoma s.r.o. se už od roku 2018 specializuje na pozáruční servis plastových oken a dveří

Díky našim zkušenostem dokážeme opravit a seřídit okna a dveře téměř všech značek a typů a prodloužit jejich životnost i funkčnost o další období. 

Pro SVJ, BD a správní firmy poskytujeme smluvní servis za zvýhodněnou cenu.

Firma se rozrůstá a potřebuje další posily, které se nebojí novinek.

Náplň práce:

  • aktivní telefonování, domlouvání schůzek našim obchodním zástupcům
  • plánování trasy pro obchodní zástupce
  • nic po telefonu neprodáváme ani nenabízíme!
  • zpracování a zakládání údajů do systému dle postupů a pravidel, další činnosti dle zadání nadřízeného

Co od Vás očekáváme:

  • hledáme týmového hráče, který se nebojí výzev
  • výborné komunikační dovednosti
  • pozitivní přístup, odhodlání být nejlepší
  • logické uvažování při trasování - práce s mapou ČR bude Váš denní chléb
  • uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, internet, Mapy.cz)
  • orientace na klienta a úspěch – „tah na branku"
  • spolehlivost, pečlivost a proaktivní přístup
  • chuť neustále na sobě pracovat a vzdělávat se

Co Vám můžeme nabídnout:

  • 6 h úvazek, flexibilní pracovní doba /po zaučení/
  • přednost lidé, kteří chtějí pracovat od 11 -17 hodiny
  • práci na hlavní pracovní poměr
  • příjemné pracovní prostředí v Ostravě Martinov 
  • školení zdarma v rámci zaučení a dalšího rozvoje
  • nadprůměrné ohodnocení, které si ovlivníte Vy sami
  • zaměstnanecké benefity

V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis s fotografií na e-mailovou adresu: e-mail přes odpovědní formulář

Pokud Vás nebudeme kontaktovat do dvou týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla do výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.