Specialista zákaznického servisu
O pozici
O nás
Unifrax s.r.o. hledá nové zaměstnance na pozici Specialista zákaznického servisu.
Nový globální lídr Alkegen sdružuje dvě přední světové společnosti Unifrax a Lydall. Je založený na inovacích zaměřených na bateriové technologie, filtrační média a speciální izolační a těsnící materiály.
Alkegen má více než 60 výrobních závodů a více než 9 000 zaměstnanců po celém světě. Poskytuje vysoce výkonné speciální materiály navržené tak, aby pozitivně ovlivnily životní prostředí úsporou energie, snížením znečištění a zlepšením požární bezpečnosti lidí, budov a zařízení.
Chcete být součástí našeho týmu a ukázat, co opravdu umíte?
Stále rozšiřujeme náš tým zákaznického servisu a hledáme tři nové kolegy/kolegyně:
-
Jednu/oho, která/ý mluví plynně anglicky a německy; další, která/ý mluví plynně anglicky a zároveň italsky a třetí/ho která/ý mluví plynně anglicky
-
Proaktivně navrhují řešení.
-
Mají rádi výzvy.
-
Zvednou telefon a zavolají našim zákazníkům místo posílání e-mailu tam a zpět.
-
Nebojí se počítačů a než zavolají IT, zkusí restartovat počítač.
-
Rádi se učí nové věci a sdílejí s kolegy tipy a triky.
Co od nás můžete očekávat?
25 dní dovolené? Příspěvek na penzijní připojištění? Školení? Jídelnu? Zkrácenou pracovní dobu? Možnost občasné práce na home-office? Firemní akce? Samozřejmě!
Ale jde nám také o to podělit se o kulinářské dobroty, které jsme si doma uvařili, nebo jen tak posedět a dát si kávu s kolegy. Snažíme se být místem, kam se v pondělí ráno budete rádi vracet!
Co od vás očekáváme?
- Odpověď na hovory a e-maily kolegů a zákazníků včas, profesionálně a smysluplně.
- Že si poradíte se širokou škálou zákaznických a administrativních úkolů na denní bázi.
- Spolupráci s ostatními kolegy a ostatními odděleními v rámci společnosti.
- Proaktivní přístup.