Specialista zákaznické kvality

Jméno/Firma
BCS Automotive Interface Solutions s.r.o.
Pracoviště
Benešov
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Vytvořeno
14. 4. 2025

O pozici

O nás

BCS Automotive Interface Solutions, s.r.o., je součástí mezinárodní společnosti BCS Automotive Interface Solutions, vyrábějící spínače a elektronické moduly pro automobilový průmysl. Jsme certifikovaným dodavatelem největších automobilek a splňujeme náročné normy nejen při produkci výrobků, ale i v rámci ochrany životního prostředí. V závodě v Benešově a jeho provozu ve Zruči nad Sázavou pracuje v současné době přes 500 zaměstnanců. Největšími zákazníky jsou koncerny Volkswagen AG, Ford Motor Company , Mercedes-Benz Group AG, Stellantis a další.

Klíčové aktivity:

  • Je kontaktním místem pro přidělené zákazníky a projekty, v případě vzniku kvalitativních problémů.
  • Podílí se na technické analýze kvalitativních problémů.
  • Spravuje dokumentaci reklamačního řízení.
  • Stanovuje akční plány pro nápravu kvalitativních problémů, zajišťuje provádění nápravných a zlepšujících opatření.
  • Aktivně spolupracuje na trvalém zlepšování jakosti výrobků.
  • Spolupodílí se na přípravě měsíčních reportů.
  • Je součástí projektového týmu při zavádění změn na stávajících projektech i při náběru nových.
  • Zodpovídá za včasné vzorkování daných změn u zákazníka dle časového plánu projektu, na zákaznických portálech a interních systémech eviduje příslušnou dokumentaci.
  • Účastní se Gate Review schůzek dle daných milníků v projektu.

Požadovaný profil:

  • SŠ/VŠ vzdělání technického směru.
  • Komunikativní znalost AJ (min. úroveň B2).
  • Práce na PC - pokročilý uživatel (MS office).
  • Orientace v technické dokumentaci.
  • Flexibilita, technické myšlení, ochota učit se novým věcem a procesům, samostatnost, proaktivní přístup.
  • Zkušenosti s obdobnou pozicí v automotive výhodou.
  • Řidičský průkaz sk. B.

Nabízíme:

  • Zajímavou práci ve stabilní mezinárodní společnosti.
  • Práci v profesně vyzrálém týmu a moderním pracovním prostředí.
  • Osobní a profesní rozvoj.
  • Mzdu na účtu vždy nejpozději 10. den v měsíci.
  • Bonusový systém v závislosti na plnění cílů společnosti, týmu a individuálním přístupu - tzv. roční bonus.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Pracovní doba 37,5 hodiny týdně.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Příspěvek na stravování.
  • Příspěvek na dopravu do zaměstnání.
  • Cafeterii benefitů.
  • Odměny za doporučení nových zaměstnanců.
  • Program Zdraví (očkování proti chřipce, bowlingové a badmintonové turnaje, pronájem sportovišť a další).
  • Propracovaný systém rozvoje a vzdělávání založený na rozvoji klíčových kompetencí.
  • Možnost účasti na firemních společenských, kulturních a sportovních akcí.
  • A další ...