Rozpočtář/ka v odboru vnitřní správy

Jméno/Firma
MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
Pracoviště
Nové Město, Praha
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Plat
31 000 Kč - 40 000 Kč
Vytvořeno
14. 4. 2025

O pozici

O nás

MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ ČR

Do kompetence ministerstva patří především sociální politika (problematika zdravotně postižených, sociální služby, sociální dávky, rodinná politika apod.), sociální pojištění (důchody, nemocenské, apod.), oblast zaměstnanosti (trh práce, podpora zaměstnanosti, zahraniční zaměstnanost apod.), pracovněprávní legislativa, bezpečnost a ochrana zdraví při práci, rovné příležitosti pro ženy a muže (genderová problematika), evropská integrace a oblast čerpání finanční pomoci z fondů Evropské unie (EU).

Náplň práce:

  • zodpovědnost za správu rozpočtových položek odboru vnitřní správy, odboru koordinace státní služby a podpory správních činnosti a odboru veřejných zakázek a právní podpory;
  • zpracování rozpočtu provozních a investičních výdajů ministerstva, zajišťuje s příkazcem rozpočtu a s příslušnými řediteli odborů koordinaci potřeb a jejich zapracování do rozpočtu;
  • zpracování rozpočtových opatření;
  • sledování čerpání rozpočtů, kontrola a navrhování opatření;
  • kontrola faktur co do správnosti a zajištění jejich financování;
  • zajištění správy agendy „drobného vydání“;
  • kontrola smluv od dodavatelů, jejich návaznosti na rozpočet, zajištění jejich financování, porovnání s obvyklými cenami na trhu apod.;
  • vystavování požadavků na rozpočtový výdaj, návrhů na rozpočtový výdaj a plánovaných příjmů rozpočtu, kontroluje a ověřuje správnost podkladů pro vystavování požadavků;
  • vystavování faktur za nájem a služby;
  • příprava podkladů pro smlouvy o převodu majetku;
  • příprava podkladů pro vypracování smluv o přenechání majetku do užívání, smluv o výpůjčce;
  • realizuje potřebná opatření finanční povahy včetně rozpočtových opatření a kontroly hospodaření;
  • rozepisuje finanční výdajové prostředky pro jednotlivé útvary a pracoviště MPSV včetně realizačních příkazů;
  • zajišťuje pořizování a zpracování statistických údajů pro potřeby řízení provozu a kontrolních orgánů;
  • zajišťování dalších činností ekonomické povahy uložené ředitelem odboru.

Co od Vás očekáváme:

  • státní občanství České republiky nebo jiné státní občanství s trvalým pobytem v České republice
  • dosažení věku 18 let
  • ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou, vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu  
  • trestní bezúhonnost
  • zdravotní způsobilost
  • velmi dobrá práce s PC (MS Office)
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, proaktivní přístup
  • organizační a komunikační schopnosti
  • ochota a schopnost rychle se učit novým věcem

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zajímavou práci v příjemném pracovním prostředí v centru Prahy
  • pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce
  • plný pracovní úvazek
  • nástup dle dohody
  • platové podmínky dle § 5 odst. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (10. platová třída)   
  • zaměstnanecké benefity (pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, 5 dní sick-days, možnost částečné práce z domova, příspěvek na stravování, další vzdělávání zaměstnanců, možnost využití dětské skupiny)