Specialista/ka péče o zákazníky - back office
O pozici
Pracovní nabídka
C. H. Beck je mezinárodní mediální firma zaměřená na odborné informace pro právníky. Nabízí široké portfolio produktů, kde hlavní roli hrají online právní informační systém, rozsáhlá nabídka odborné literatury od komentářů, monografií, učebnic, přes vlastní časopisy, až po odborné semináře a konference na aktuální témata z různých oblastí práva.
Do našeho týmu hledáme novou kolegyni nebo nového kolegu na pozici, která kombinuje precizní administrativní práci a profesionální komunikaci směrem ke klientům i obchodnímu týmu.
Hledáme samostatného a pečlivého člověka, který má zkušenosti s administrativou a zároveň umí vstřícně a srozumitelně komunikovat. Uvítáme proaktivní přístup, schopnost pracovat systematicky i chuť přicházet s návrhy na zlepšení.
Náplň práce:
- Příprava smluv na předplatné online databáze a zajištění jejich podpisu
- Administrativní podpora obchodního týmu
- Komunikace s klienty prostřednictvím telefonu a e-mailu
- Vystavování faktur a řešení nestandardních fakturačních požadavků
- Urgence pohledávek a dohled nad plněním smluvních podmínek
- Zajištění klientské podpory na telefonní a e-mailové hotline
- Práce s CRM systémem, evidence a správa kontaktů
- Spolupráce na zefektivňování interních procesů
Předpoklady kandidáta:
- Min. 3 roky praxe v administrativě nebo klientském servisu (nutná podmínka).
- Velmi dobré komunikační schopnosti a profesionální vystupování
- Pečlivost, samostatnost, spolehlivost, orientaci na detail
- Uživatelskou znalost MS Office
- O svěřené práci přemýšlí a dokáže se aktivně ptát na souvislosti.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zázemí úspěšné, silné a stabilní společnosti
- Přátelské pracovní prostředí v centru Prahy
- Férové finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem a zodpovědnosti
- Perspektivu dlouhodobé spolupráce
- Práci na HPP