Zaměstnanec/kyně odboru finančního - úředník/ce finančního odboru
O pozici
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa zaměstnanec odboru finančního.
Druh práce: úředník/úřednice finančního odboru
Platová třída: 9
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: 01.07.2025 nebo dle dohody
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Pracovní doba: Po+St 7:30–17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00–14:00 h (pružná pracovní doba).
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- plná svéprávnost
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka.
Minimální požadavky úřadu:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
- dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet)
- dobré komunikační schopnosti, asertivita
- rámcová znalost zákona č. 500/2004 Sb. správní řád, v platném znění.
Výhodou:
- praxe v územní samosprávě nebo ve státní správě
- znalost informačního systému GINIS.
Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- pět dní indispozičního volna
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km), profesní růst a prohlubování znalostí.
Výčet dokladů, které je nutno doložit:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ Cheb nebo na internetových stránkách www.cheb.cz)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – doklad lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – lze připojit v prosté kopii.
Zájemce předloží doklady (výpis z evidence rejstříku trestů a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání) uvedené pod písmenem c) a d) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Bližší informace o pracovním místě poskytne vedoucí odboru Ing. Marie Bílková, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes odpovědní formulář
Lhůta pro podávání přihlášek: do 25.04.2025 včetně (přihlášky doručené po tomto datu budou vyřazeny).
Místo a způsob podávání přihlášek: osobně na podatelně MěÚ Cheb, nebo písemně na adresu: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.
Výběrové řízení proběhne dne 28.04.2025 od 15:00 hodin v zasedací místnosti č. 5 v přízemí budovy na adrese nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.