referent/ka Oddělení výkonu daní II

Jméno/Firma
Generální finanční ředitelství
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný
Vytvořeno
15. 4. 2025

O pozici

 

Charakteristika činnosti:

·         odborné posouzení údajů v daňových tvrzeních u velkých daňových subjektů a jejich vyhodnocení a následné zpracování (vyměření daní a předpisy příslušenství daní dle § 251 daňového řádu, včetně ukládání pokut),

·         dílčí analýzy v oblasti vyměřování daní,  monitoring vývoje daňového profilu subjektu,

·         návrh, případně provádění řízení a další postupy dle daňového řádu,

·         provádění vyhledávací činnosti.

 

Požadujeme:

·         vzdělání: bakalářský nebo magisterský studijní program,

·         základní znalost daňových zákonů v oblasti správy daní (zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád), daní z příjmů (zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů) nebo daně z přidané hodnoty (zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty),

·         znalost účetnictví výhodou,

·         analytické schopnosti a logické myšlení, komunikativnost, velmi dobrý písemný a ústní projev, schopnost argumentace,

·         schopnost samostatné i týmové práce, spolehlivost, pečlivost, odpovědnost,

·         aktivní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), internet,

·         bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost.

 

Nabízíme

·         místo výkonu: Brno

·         platové zařazení: platová třída 11, popř. další nárokové příplatky

·         předpokládaný den nástupu: červen 2025

·         pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení služebního místa na dobu určitou, zástup za mateřskou a následnou rodičovskou dovolenou)

·         možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou

·         zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu

·         stabilita a zázemí ve velké státní organizaci

·         motivační ohodnocení

·         pružná pracovní doba

·         25 dní dovolené

·         5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice

·         příspěvek na stravování

·         čerpání individuálních příspěvků z FKSP

·         rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních

·         letní tábor pro děti zaměstnanců

·         víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky

·         možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven

·         propracovaný vzdělávací program

Přihlášky do výběrového řízení formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte do 29.4.2025 na e-mail: zdenka.stefanikova@fs.gov.cz do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 400455 (PP)

 

nebo na adresu:

VŘ 400455(PP)

Specializovaný finanční úřad

nábř. Kpt. Jaroše 1000/7

170 00 Praha 7

kontaktní osoba: Ing. Zdenka Štefániková, telefon: 545 561 443.

Více informací k výběrovému řízení naleznete na webových stránkách Finanční správy České republiky:

 

https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10357895