referent/ka Oddělení výkonu daní II
O pozici
Charakteristika činnosti:
· odborné posouzení údajů v daňových tvrzeních u velkých daňových subjektů a jejich vyhodnocení a následné zpracování (vyměření daní a předpisy příslušenství daní dle § 251 daňového řádu, včetně ukládání pokut),
· dílčí analýzy v oblasti vyměřování daní, monitoring vývoje daňového profilu subjektu,
· návrh, případně provádění řízení a další postupy dle daňového řádu,
· provádění vyhledávací činnosti.
Požadujeme:
· vzdělání: bakalářský nebo magisterský studijní program,
· základní znalost daňových zákonů v oblasti správy daní (zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád), daní z příjmů (zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů) nebo daně z přidané hodnoty (zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty),
· znalost účetnictví výhodou,
· analytické schopnosti a logické myšlení, komunikativnost, velmi dobrý písemný a ústní projev, schopnost argumentace,
· schopnost samostatné i týmové práce, spolehlivost, pečlivost, odpovědnost,
· aktivní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), internet,
· bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost.
Nabízíme:
· místo výkonu: Brno
· platové zařazení: platová třída 11, popř. další nárokové příplatky
· předpokládaný den nástupu: červen 2025
· pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení služebního místa na dobu určitou, zástup za mateřskou a následnou rodičovskou dovolenou)
· možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou
· zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu
· stabilita a zázemí ve velké státní organizaci
· motivační ohodnocení
· pružná pracovní doba
· 25 dní dovolené
· 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice
· příspěvek na stravování
· čerpání individuálních příspěvků z FKSP
· rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
· letní tábor pro děti zaměstnanců
· víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
· možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
· propracovaný vzdělávací program
Přihlášky do výběrového řízení formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte do 29.4.2025 na e-mail: zdenka.stefanikova@fs.gov.cz do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 400455 (PP)
nebo na adresu:
VŘ 400455(PP)
Specializovaný finanční úřad
nábř. Kpt. Jaroše 1000/7
170 00 Praha 7
kontaktní osoba: Ing. Zdenka Štefániková, telefon: 545 561 443.
Více informací k výběrovému řízení naleznete na webových stránkách Finanční správy České republiky:
https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10357895