IT Consultant (kapitálové trhy, hybrid, Anděl)
ARBES Technologies, a.s.
Plzeňská 345/5, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Informatika a IT služby
15. 4. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme dva IT Konzultanty pro oblast kapitálových trhů. Důležitá je znalost finančních trhů a proklientský přístup, IT je až na třetím místě. Spolupráce je možná na HPP a HO máme 2x do týdne. Zní to fajn? Čti dál?
Náplň práce:
- spoluvytvářet analýzu pro významné společnosti z finančního sektoru a kapitálových trhů,
- sbírat a konkretizovat požadavky klientů,
- podílet se na zefektivnění analytických a návazných procesů uvnitř týmu,
- řešit produkční incidenty,
- komunikovat s ostatními kolegy různých rolí v týmu,
- komunikovat s klientem ohledně vyjasnění zadání, chyb, poradenství,
- release management u klienta,
- podílet se pre-sales aktivitách.
Recept na tvůj úspěch je když:
- máš proaktivní přístup ke klientům,
- umíš naslouchat a poskytnout řešení,
- máš zkušenosti na dlouhodobých projektech (3 roky a více),
- máš přehled v oboru kapitálových trhů (investování, AML...),
- orientuješ se v notacích UML a BPMN,
- znáš základní SQL,
- umíš výborné komunikovat (i písemný projev),
- máš komunikační znalost AJ (slovem i písmem).
Výhodou je:
- máš zkušenost v oblasti analýzy a financí alespoň 3 roky,
- ovládáš UML a BPMN notace,
- máš zkušenost s agilním vývojem,
- ovládáš angličtinu na profesionální úrovni,
- máš zkušenosti s PL/SQL, Oracle, JIRA, Confluence a Enterprise Architect.
Seznám se s týmem:
TA:
- Tým TA má přes 20 členů a skládá se z vývojářů, testerů, analytiků, projektového manažera a konzultantů.
- Máme jeden produkt a 7 zákazníků.
- Projektem je dlouhodobý produktový vývoj v oblasti distribuce podílových listů. Vyvíjíme nové funkcionality (70%) a zajišťujeme údržbu (30%). Každý rok máme v TAčku 4 velké releasy.
- Bonus fakt: tým TA jsou expertní hráči deskovek a každý týden je Ondra pozve na oběd. ????
- Další záležitosti pak také sdílíme na IG, FB a LI.
AMS:
- Pražský tým AMS se skládá z vývojářů, testerů, konzultantů a projektových lidí. Hodně budeš také spolupracovat s týmem na SK.
- Direktor týmu je Braňo, který má aktuálně na starost i naši dceřinku v Bratislavě – Finamis.
- Jedná se o dlouhodobý produktový vývoj. Tvou práci budou používat banky a další finanční instituce, které mají stovky tisíc klientů.
- Realizujeme projekty pro stávající zákazníky, zároveň startujeme nadnárodní projekt pro nového zákazníka s implementací produktů ARBES, vytváření nových modulů postavených v cloud.
Benefity a odměna:
- Nabízíme finanční ohodnocení dle seniority/trhu a smlouvu na HPP na dobu neurčitou.
- Získáš znalosti nejen v oboru SW jako takové, ale i v oboru financí a bankovnictví.
- Kvartální bonus nad rámec ohodnocení – zakládá se na utilizaci přiděleného projektu.
- Flexibilní pracovní doba (core 9 – 15h), hybridní model HO.
- Elektronické stravenky v hodnotě 200 Kč.
- Až 30 dnů volna.
- Edenred cafeterie: 9 až 20 000,- / rok (cafeterie, penzijní připojištění, multisport).
- Externí školení a možnost profesního růstu.
- Pohodová firemní kultura. Všichni si tykáme, organizujeme společné akce a soutěžíme.
- Relax zóna (ping pong, fotbálek, masážní křeslo, šachy), a i sprcha.
- Parkování auta (občasně) i kola.
- Pitný režim zdarma (káva, džusy atd.) a každé úterý a středy čerstvé ovoce.
- Příspěvek na Multisport kartu.
Pracovní pohovor v ARBES
- Máme jednokolové výběrové řízení.
- Testovací kolo (doma nebo na pohovoru)
- Preferujeme styl rovnocennosti obou stran, tak budeš mít určitě možnost se nás na cokoliv zeptat a třeba do detailů.
- Rozhovor koncipujeme jako dialog, ne jednostranné vytěžování informací. Rádi bychom věděli tvé představy o práci, kterou chceš dělat, tvé motivace v pracovní rovině a v neposlední řadě podmínky spolupráce. Na oplátku se dozvíš, jaká je koncepce nabídky dané pracovní pozice, jaké jsou naše představy, jak motivujeme pracovníky a co na pracovní pozici požadujeme.
- Než se rozloučíme, obě strany si řeknou, jestli se v některých bodech potkáváme a jaké bude pokračování. Takže budeš odcházet již s reálnou představou nejen o pozici a společnosti, ale i našeho postoje k budoucí spolupráci.
- Nejpozději do 7 pracovních dnů voláme se zpětnou vazbou po osobním/on-line setkání. Většinou dříve.
- V případě nabídky vždy voláme a informujeme, co nabídka obsahuje a domlouváme termín vyjádření.
- V opačném případě vždy říkáme, proč jsme se rozhodli neposlat nabídku a proč zájemce zamítáme.