IT Consultant (kapitálové trhy, hybrid, Anděl)

Jméno/Firma
ARBES Technologies, a.s.
Pracoviště
Plzeňská 345/5, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Informatika a IT služby
Vytvořeno
15. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme dva IT Konzultanty pro oblast kapitálových trhů. Důležitá je znalost finančních trhů a proklientský přístup, IT je až na třetím místě. Spolupráce je možná na HPP a HO máme 2x do týdne. Zní to fajn? Čti dál?

Náplň práce:

  • spoluvytvářet analýzu pro významné společnosti z finančního sektoru a kapitálových trhů,
  • sbírat a konkretizovat požadavky klientů,
  • podílet se na zefektivnění analytických a návazných procesů uvnitř týmu,
  • řešit produkční incidenty,
  • komunikovat s ostatními kolegy různých rolí v týmu,
  • komunikovat s klientem ohledně vyjasnění zadání, chyb, poradenství,
  • release management u klienta,
  • podílet se pre-sales aktivitách.

Recept na tvůj úspěch je když:

  • máš proaktivní přístup ke klientům,
  • umíš naslouchat a poskytnout řešení,
  • máš zkušenosti na dlouhodobých projektech (3 roky a více),
  • máš přehled v oboru kapitálových trhů (investování, AML...),
  • orientuješ se v notacích UML a BPMN,
  • znáš základní SQL,
  • umíš výborné komunikovat (i písemný projev),
  • máš komunikační znalost AJ (slovem i písmem).

Výhodou je:

  • máš zkušenost v oblasti analýzy a financí alespoň 3 roky,
  • ovládáš UML a BPMN notace,
  • máš zkušenost s agilním vývojem,
  • ovládáš angličtinu na profesionální úrovni,
  • máš zkušenosti s PL/SQL, Oracle, JIRA, Confluence a Enterprise Architect.

Seznám se s týmem:

TA:

  • Tým TA má přes 20 členů a skládá se z vývojářů, testerů, analytiků, projektového manažera a konzultantů.
  • Máme jeden produkt a 7 zákazníků.
  • Projektem je dlouhodobý produktový vývoj v oblasti distribuce podílových listů. Vyvíjíme nové funkcionality (70%) a zajišťujeme údržbu (30%). Každý rok máme v TAčku 4 velké releasy.
  • Bonus fakt: tým TA jsou expertní hráči deskovek a každý týden je Ondra pozve na oběd. ????
  • Další záležitosti pak také sdílíme na IG, FB a LI.

AMS:

  • Pražský tým AMS se skládá z vývojářů, testerů, konzultantů a projektových lidí. Hodně budeš také spolupracovat s týmem na SK.
  • Direktor týmu je Braňo, který má aktuálně na starost i naši dceřinku v Bratislavě – Finamis.
  • Jedná se o dlouhodobý produktový vývoj. Tvou práci budou používat banky a další finanční instituce, které mají stovky tisíc klientů.
  • Realizujeme projekty pro stávající zákazníky, zároveň startujeme nadnárodní projekt pro nového zákazníka s implementací produktů ARBES, vytváření nových modulů postavených v cloud.

Benefity a odměna:

  • Nabízíme finanční ohodnocení dle seniority/trhu a smlouvu na HPP na dobu neurčitou.
  • Získáš znalosti nejen v oboru SW jako takové, ale i v oboru financí a bankovnictví.
  • Kvartální bonus nad rámec ohodnocení – zakládá se na utilizaci přiděleného projektu.
  • Flexibilní pracovní doba (core 9 – 15h), hybridní model HO.
  • Elektronické stravenky v hodnotě 200 Kč.
  • Až 30 dnů volna.
  • Edenred cafeterie: 9 až 20 000,- / rok (cafeterie, penzijní připojištění, multisport).
  • Externí školení a možnost profesního růstu.
  • Pohodová firemní kultura. Všichni si tykáme, organizujeme společné akce a soutěžíme.
  • Relax zóna (ping pong, fotbálek, masážní křeslo, šachy), a i sprcha.
  • Parkování auta (občasně) i kola.
  • Pitný režim zdarma (káva, džusy atd.) a každé úterý a středy čerstvé ovoce.
  • Příspěvek na Multisport kartu.

Pracovní pohovor v ARBES

  • Máme jednokolové výběrové řízení.
  • Testovací kolo (doma nebo na pohovoru)
  • Preferujeme styl rovnocennosti obou stran, tak budeš mít určitě možnost se nás na cokoliv zeptat a třeba do detailů.
  • Rozhovor koncipujeme jako dialog, ne jednostranné vytěžování informací. Rádi bychom věděli tvé představy o práci, kterou chceš dělat, tvé motivace v pracovní rovině a v neposlední řadě podmínky spolupráce. Na oplátku se dozvíš, jaká je koncepce nabídky dané pracovní pozice, jaké jsou naše představy, jak motivujeme pracovníky a co na pracovní pozici požadujeme.
  • Než se rozloučíme, obě strany si řeknou, jestli se v některých bodech potkáváme a jaké bude pokračování. Takže budeš odcházet již s reálnou představou nejen o pozici a společnosti, ale i našeho postoje k budoucí spolupráci.
  • Nejpozději do 7 pracovních dnů voláme se zpětnou vazbou po osobním/on-line setkání. Většinou dříve.
  • V případě nabídky vždy voláme a informujeme, co nabídka obsahuje a domlouváme termín vyjádření.
  • V opačném případě vždy říkáme, proč jsme se rozhodli neposlat nabídku a proč zájemce zamítáme.


Těšíme se na tebe,
Valerija - HR Recruiter
#ŽijemeARBES