Marketingový specialista
O pozici
Pracovní nabídka
Magistrát města Brna hledá MARKETINGOVÉHO SPECIALISTU (inzerát č. 048/2025)
Charakteristika pozice:
Marketingový specialista připravuje marketingové a propagační aktivity městských projektů včetně kampaní na základě dostupných analýz a podílí se na jejich realizaci, monitoringu a vyhodnocení. Podílí se na praktickém uplatňování jednotného vizuálního stylu města. Podílí se na budování jednotné image města a na realizaci koncepce městského marketingu, propagace a prezentace města. Realizuje agendu reklamních předmětů, tzn. realizace výběrových řízení, vyhodnocení, příprava smluv a objednávek, zajištění naskladnění, evidence a výdej objednávek. Zajišťuje výkon agendy spojené s propagací města na akcích externích subjektů. Vyhledává nové trendy v oblasti marketingu a propagace, navrhuje nová řešení.
Pracovní poměr je na dobu neurčitou.
Nabízíme:
- 11. platovou třídu – platový tarif dle započitatelné praxe, osobní příplatek, odměny,
- pružnou pracovní dobu,
- možnost vykonávat práci z domova (home office) – 3 dny v měsíci,
- karta Benefit Plus,
- příspěvek na roční šalinkartu 3 000,-Kč,
- 5 týdnů dovolené,
- 4 dny indispozičního volna (sick days),
- podporu profesního i osobního rozvoje (odborná školení a kurzy hrazené zaměstnavatelem, vstupní vzdělávání, adaptační příprava a návazná školení),
- obědy v naší jídelně,
- možnost konzultovat osobní i pracovní problémy v rámci pracovní doby s psychologem MMB,
- zázemí stabilního a perspektivního zaměstnavatele,
- zajímavé akce pro zaměstnance pořádané zaměstnavatelem,
- jazykové kurzy s bohatým výběrem jazyků,
- a další zajímavé zaměstnanecké výhody např. finanční příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, ošatné.
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu,
- zkušenosti s realizací marketingových kampaní,
- zkušenosti s přípravou a realizací eventů,
- znalost anglického jazyka,
- výborná znalost nástrojů Office,
- výborné komunikační a prezentační schopnosti,
- schopnost samostatného jednání a vystupování, výborná organizace práce, schopnost přicházet s návrhy řešení.
Dále výhodou:
- zkušenosti s jednotným vizuálním stylem,
- zkušenosti s realizací online marketingových kampaní,
- běžná znalost dalšího světového jazyka,
- praxe ve veřejné správě,
- znalost prostředí města – organizační struktura MMB, kulturní instituce, neziskové organizace, hlavní festivaly a akce.
Termín pro podání přihlášek: 30. 4. 2025 (včetně).
Více informací na: https://www.brno.cz/volna-mista-a-vyberova-rizeni.