Marketingový specialista

Jméno/Firma
Statutární město Brno
Pracoviště
Husova 164/3, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Marketing, média a reklama
Vytvořeno
16. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Magistrát města Brna hledá MARKETINGOVÉHO SPECIALISTU (inzerát č. 048/2025)

Charakteristika pozice:

Marketingový specialista připravuje marketingové a propagační aktivity městských projektů včetně kampaní na základě dostupných analýz a podílí se na jejich realizaci, monitoringu a vyhodnocení. Podílí se na praktickém uplatňování jednotného vizuálního stylu města. Podílí se na budování jednotné image města a na realizaci koncepce městského marketingu, propagace a prezentace města. Realizuje agendu reklamních předmětů, tzn. realizace výběrových řízení, vyhodnocení, příprava smluv a objednávek, zajištění naskladnění, evidence a výdej objednávek. Zajišťuje výkon agendy spojené s propagací města na akcích externích subjektů. Vyhledává nové trendy v oblasti marketingu a propagace, navrhuje nová řešení.

Pracovní poměr je na dobu neurčitou.

Nabízíme:

  • 11. platovou třídu – platový tarif dle započitatelné praxe, osobní příplatek, odměny,
  • pružnou pracovní dobu,
  • možnost vykonávat práci z domova (home office) – 3 dny v měsíci,
  • karta Benefit Plus,
  • příspěvek na roční šalinkartu 3 000,-Kč,
  • 5 týdnů dovolené,
  • 4 dny indispozičního volna (sick days),
  • podporu profesního i osobního rozvoje (odborná školení a kurzy hrazené zaměstnavatelem, vstupní vzdělávání, adaptační příprava a návazná školení),
  • obědy v naší jídelně,
  • možnost konzultovat osobní i pracovní problémy v rámci pracovní doby s psychologem MMB,
  • zázemí stabilního a perspektivního zaměstnavatele,
  • zajímavé akce pro zaměstnance pořádané zaměstnavatelem,
  • jazykové kurzy s bohatým výběrem jazyků,
  • a další zajímavé zaměstnanecké výhody např. finanční příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, ošatné.

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu,
  • zkušenosti s realizací marketingových kampaní,
  • zkušenosti s přípravou a realizací eventů,
  • znalost anglického jazyka,
  • výborná znalost nástrojů Office,
  • výborné komunikační a prezentační schopnosti,
  • schopnost samostatného jednání a vystupování, výborná organizace práce, schopnost přicházet s návrhy řešení.

Dále výhodou:

  • zkušenosti s jednotným vizuálním stylem,
  • zkušenosti s realizací online marketingových kampaní,
  • běžná znalost dalšího světového jazyka,
  • praxe ve veřejné správě,
  • znalost prostředí města – organizační struktura MMB, kulturní instituce, neziskové organizace, hlavní festivaly a akce.

Termín pro podání přihlášek: 30. 4. 2025 (včetně).

Více informací na: https://www.brno.cz/volna-mista-a-vyberova-rizeni.