Office Manager/Recepční

Jméno/Firma
FLEISHMAN - HILLARD, s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Zkrácený, Živnostenský list
Vytvořeno
16. 4. 2025

O pozici

Jsi pečlivá/ý, rád/a organizuješ a baví tě starat se o to, zda se ostatním v týmu dobře pracuje? Tak nám pošli životopis!

Jsme tým mladých lidí, pracujících na komunikačních kampaních pro české i mezinárodní klienty.

Do našich moderních kanceláří na Praze 4 hledáme spolehlivého, pečlivého a pracovitého kolegu nebo kolegyni, který/á zajistí bezproblémový chod kanceláře a recepce a bude podporou všem členům managementu, od ředitele až po HR a finance.

Budeš v kontaktu také s našimi zahraničními kolegy, proto bys měl/a umět psát i mluvit anglicky.

Co budeš mít na starost?

  • Tisíc a jednu aktivitu spojenou s plynulým chodem kanceláře. Budeš jednat s různými dodavateli, objednávat kurýry a vyřizovat objednávky pro naše firemní akce. Budeš se dívat kolem sebe a přinášet nápady, které zpříjemní kolegům v kanceláři jejich pracovní den.

  • Když k nám přijde nový kolega, zajistíš pro něj vše potřebné, aby jeho první pracovní den byl skvělým zážitkem.

  • Budeš v kontaktu se zahraničními kolegy ze servisních center naší firmy a naučíš se řešit různé problémy spojené s chodem firmy rovnou za pochodu.

  • Postaráš se o návštěvy a jejich pohodu při jednání s kolegy.

  • Budeš se podílet na organizaci interních akcí v rámci FH, a budeš-li chtít, můžeš se zapojit i do organizace velkých eventů pro naše klienty.

  • Zajistíš HR support při náboru nových zaměstnanců, budeš hlídat kalendář s narozeninami, zkušební dobou zaměstnanců a spravovat celou agendu zaměstnaneckých benefitů a BOZP/PO. V náplni tvé práce také bude administrativní podpora HR při nástupech a ukončování pracovního poměru, vzdělávání zaměstnanců a well-beingových aktivitách. V tvých rukou také bude správa agendy kolem pracovní techniky (počítače, mobilní telefony, příslušenství).

Co bys měl/a umět a znát?

  • Očekáváme příjemné vystupování, nadšení, spolehlivost, pečlivost, schopnost samostatně uvažovat a kontrolovat výstupy své práce. Měl/a bys mít smysl pro pořádek a zodpovědnost, organizační schopnosti a energický, proaktivní přístup. Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni a uživatelskou znalost MS Office.

A proč spolupracovat právě s námi?

  • Máš jedinečnou možnost nahlédnout do fungování mezinárodní PR agentury a stát se její součástí. Vidět, jak se tvoří kampaně pro velké značky, jaká je spolupráce s influencery a jak se dají pomocí kampaně ovlivnit postoje klíčových stakeholderů.

  • V našem týmu tě jistě potěší přátelská atmosféra a lidský přístup. Vždy oceníme, pokud přijdeš s vlastním nápadem a budeš aktivní.

  • Pravidelně organizujeme neformální akce a v průběhu celého roku se máme možnost vzdělávat v různých oblastech a čerpat znalosti z nepřeberné nabídky zahraničních online školení.

  • Naše kancelář je zbrusu nový open space, který nabízí i spoustu míst, kde si můžeš oddechnout. Třeba chill-out zóna s kuchyňkou, nebo slunné lenošky přímo pod oknem. V budově pak najdeš restauraci, kavárnu, nebo tělocvičnu. Pokud rád/a jezdíš do práce na kole, potěší tě naše kolárna.

  • Svou práci budeš sdílet s asistentkou, se kterou si vzájemně můžete „krýt záda“, když budeš potřebovat volno.

  • Pozice je vhodná pro studenty vysokých škol, maminky na/po rodičovské dovolené nebo pro aktivní důchodce, kteří se nechtějí doma nudit.

Připojit se k nám můžeš hned na cca 100 hodin měsíčně formou DPČ nebo spolupráce na IČO.

Těšíme se na tebe!