Specialista technické podpory - elektrotechnika
Schneider Electric CZ, s.r.o.
Sedláčkova 426/7, Písek
Plný
Vysokoškolské
Angličtina, Čeština
Technika, elektrotechnika a energetika
16. 4. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Pracovní pozice L1 Specialista/ka technické podpory ve společnosti Schneider Electric je klíčovou rolí, která poskytuje technickou podporu a odpovídá na dotazy spojené s produkty a službami společnosti.
Co Vás čeká?
- Komunikace s externími i interními zákazníky prostřednictvím různých komunikačních kanálů (mail, telefon, chat)
- Sledování a dokumentace všech technických dotazů a jejich řešení v interních systémech.
- Efektivní týmová i mezitýmová spolupráce.
- Spolupráce při implementaci nových AI nástrojů a jejich efektivní využívání.
- Identifikace nových obchodních příležitostí a příprava cenových nabídek.
- Aktivní rozvíjení znalostí produktů, technologií a aplikací.
- Propagace self-service nástrojů a FAQ.
- Podílení se na zkvalitňování procesů.
- Proaktivní přístup pro dosažení maximální zákaznické spokojenosti s ohledem na
Co Vám můžeme nabídnout?
- Bezkonkurenční rozvoj Vašich technických znalostí v rámci přední mezinárodní společnosti.
- Možnost pracovat s nejnovějšími technologiemi a produkty Schneider Electric.
- Práci v oblasti podpory špičkových produktů, technologií a SW.
- Možnost osobního a kariérního rozvoje a účasti na zajímavých školeních.
- Atraktivní balíček dalších benefitů (cafeterie ve výši až 12.000 CZK / rok)
- Příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu za každý den.
- Hybridní model práce s možností home office.
- Nástup možný ihned, nebo dle dohody.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- SŠ/VŠ vzdělání technického směru, preferujeme elektrotechniku.
- Preferujeme znalost produktů z oblasti průmyslové automatizace, PLC, frekvenční měniče, pohony, atd.
- 1 rok praxe, dobrý přehled v oboru elektrotechniky.
- Pokročilou znalost MS Office, výhodou SAP a Salesforce CRM.
- Dobré komunikační a prezentační dovednosti.
- Komunikativní znalost angličtiny.