Specialista technické podpory - elektrotechnika

Jméno/Firma
Schneider Electric CZ, s.r.o.
Pracoviště
Sedláčkova 426/7, Písek
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Technika, elektrotechnika a energetika
Vytvořeno
16. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Pracovní pozice L1 Specialista/ka technické podpory ve společnosti Schneider Electric je klíčovou rolí, která poskytuje technickou podporu a odpovídá na dotazy spojené s produkty a službami společnosti.

Co Vás čeká?

  • Komunikace s externími i interními zákazníky prostřednictvím různých komunikačních kanálů (mail, telefon, chat)
  • Sledování a dokumentace všech technických dotazů a jejich řešení v interních systémech.
  • Efektivní týmová i mezitýmová spolupráce.
  • Spolupráce při implementaci nových AI nástrojů a jejich efektivní využívání.
  • Identifikace nových obchodních příležitostí a příprava cenových nabídek.
  • Aktivní rozvíjení znalostí produktů, technologií a aplikací.
  • Propagace self-service nástrojů a FAQ.
  • Podílení se na zkvalitňování procesů.
  • Proaktivní přístup pro dosažení maximální zákaznické spokojenosti s ohledem na

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Bezkonkurenční rozvoj Vašich technických znalostí v rámci přední mezinárodní společnosti.
  • Možnost pracovat s nejnovějšími technologiemi a produkty Schneider Electric.
  • Práci v oblasti podpory špičkových produktů, technologií a SW.
  • Možnost osobního a kariérního rozvoje a účasti na zajímavých školeních.
  • Atraktivní balíček dalších benefitů (cafeterie ve výši až 12.000 CZK / rok)
  • Příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu za každý den.
  • Hybridní model práce s možností home office.
  • Nástup možný ihned, nebo dle dohody.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

  • SŠ/VŠ vzdělání technického směru, preferujeme elektrotechniku.
  • Preferujeme znalost produktů z oblasti průmyslové automatizace, PLC, frekvenční měniče, pohony, atd.
  • 1 rok praxe, dobrý přehled v oboru elektrotechniky.
  • Pokročilou znalost MS Office, výhodou SAP a Salesforce CRM.
  • Dobré komunikační a prezentační dovednosti.
  • Komunikativní znalost angličtiny.