Správní referent
O pozici
Pracovní nabídka
Magistrát města Brna přijme na funkční místo úředníka/úřednice
správní referent Odboru přestupků v dopravě MMB
(inzerát č. 055/2025)
Místo výkonu práce - Magistrát města Brna
Charakteristika pozice:
Zajišťuje výkon evidenční činnosti související s agendou v působnosti odboru, zejména zajišťuje evidenci přestupků projednávaných odborem, předává pravomocná rozhodnutí o uložení sankce k výkonu rozhodnutí, zajišťuje evidenci došlé i odeslané pošty včetně zatřídění do počítačové evidence ve stanoveném programu. Připravuje podklady pro řešení přestupků a zajišťuje související administrativu
Pracovní poměr je na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou).
Bližší informace Vám podá: Mgr. Linda Turková, tel. 542 174 296.
Termín nástupu: ihned po ukončení výběrového řízení.
Nabízíme:
- 9. platovou třídu – platový tarif dle započitatelné praxe, osobní příplatek, odměny,
- pružnou pracovní dobu,
- možnost vykonávat práci z domu (home office) - 3 dny v měsíci,
- karta Benefit Plus,
- příspěvek na roční šalinkartu 3 000,-Kč,
- 5 týdnů dovolené,
- 4 dny indispozičního volna (sick days),
- podporu profesního i osobního rozvoje (odborná školení a kurzy hrazené zaměstnavatelem, vstupní vzdělávání, adaptační příprava a návazná školení),
- obědy v naší jídelně,
- možnost konzultovat osobní i pracovní problémy v rámci pracovní doby s psychologem MMB,
- zázemí stabilního a perspektivního zaměstnavatele,
- zajímavé akce pro zaměstnance pořádané zaměstnavatelem,
- jazykové kurzy s bohatým výběrem jazyků,
- a další zajímavé zaměstnanecké výhody např. finanční příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, na zdravotní péči, ošatné.
Požadujeme:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou,
- znalost problematiky správního řízení zejména v oblasti přestupků v dopravě, zákona o provozu na pozemních komunikacích,
- velmi dobrý písemný a ústní projev,
- samostatnost, pružnost, vysoké pracovní nasazení,
- ochota stále se vzdělávat,
- znalost práce na PC (MS Office – Word).
Dále výhodou:
- praxe ve veřejné správě,
- zkouška zvláštní odborné způsobilosti při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti silničního provozu na úseku dopravy a silničního hospodářství a správních řízeních souvisejících,
- znalost světového jazyka (angličtina, němčina nebo francouzština).
Vyplněnou přihlášku s profesním životopisem zašlete na adresu:
Magistrát města Brna
Personální oddělení
Dominikánské nám. 1
601 67 Brno
případně v uzavřené obálce předejte na podatelně Magistrátu města Brna, Malinovského nám. č. 3. nejpozději do 2. 5. 2025 (včetně).
Další informace k organizaci výběrových řízení včetně potřebných tiskopisů jsou k dispozici na internetu (Volná místa a výběrová řízení – Brno nebo na Personálním oddělení MMB.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Další požadavky na uchazeče (§ 4 zákona č. 312/2002 Sb.):
státní občanství ČR nebo státu Evropské unie a Evropského hospodářského prostoru nebo cizí státní občanství (mimo uvedené státy) a trvalý pobyt v ČR; věk minimálně 18 let; svéprávnost a bezúhonnost; ovládání českého jazyka.