Help Desk Operátor/ka

Jméno/Firma
DATASYS s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Informatika a IT služby
Vytvořeno
16. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Jak bude vypadat vaše práce?
 

  • Budete součástí interního helpdesk týmu, který řeší požadavky klientů v oblasti IT přes nástroje vzdálené podpory 365 dní v roce, 7 x 24
  • Primárně budete sbírat požadavky klientů, analyzovat a posuzovat, reagovat na události z monitoringů
  • Vést záznamy incidentů – Tickety, stanovovat prioritu, kategorii, čas a výsledek řešení incidentu
  • Požadavky, které nevyřešíte samostatně na své úrovni, tzv. Level 1, eskalujete na vyšší úroveň podpory – druhou a třetí
  • Komunikace s uživateli probíhá telefonicky, e-mailem, na chatu a v rozsahu určeném smluvními podmínkami

Jaké jsou naše požadavky na kandidáty?
 

  • Obecná znalost HW a fungování PC, NB, tiskáren
  • Přehled v IT technologiích
  • Výhodou bude zkušenost v oblasti podpory uživatelů
  • Výborná znalost ČJ a komunikativní znalost AJ
  • Bez příjemného vystupování a komunikace to nepůjde

Co vám můžeme nabídnout?
 

  • Práci na HPP v Praze 3
  • 12-ti hodinový směnný provoz (krátký / dlouhý týden)
  • A další benefity jako vzdělávání, stravenkový paušál, sick days, příspěvek na penzijní připojištění a karta multisport

Zaujala Vás tato pozice? Třeba ano anebo víte, komu ji předat dát. Stojíme o každý relevantní kontakt a těšíme se! Jsme přátelská firma a chceme si plácnout s dalším člověkem, kterého baví stejné věci.