Help Desk Operátor/ka
DATASYS s.r.o.
Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Informatika a IT služby
16. 4. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Jak bude vypadat vaše práce?
- Budete součástí interního helpdesk týmu, který řeší požadavky klientů v oblasti IT přes nástroje vzdálené podpory 365 dní v roce, 7 x 24
- Primárně budete sbírat požadavky klientů, analyzovat a posuzovat, reagovat na události z monitoringů
- Vést záznamy incidentů – Tickety, stanovovat prioritu, kategorii, čas a výsledek řešení incidentu
- Požadavky, které nevyřešíte samostatně na své úrovni, tzv. Level 1, eskalujete na vyšší úroveň podpory – druhou a třetí
- Komunikace s uživateli probíhá telefonicky, e-mailem, na chatu a v rozsahu určeném smluvními podmínkami
Jaké jsou naše požadavky na kandidáty?
- Obecná znalost HW a fungování PC, NB, tiskáren
- Přehled v IT technologiích
- Výhodou bude zkušenost v oblasti podpory uživatelů
- Výborná znalost ČJ a komunikativní znalost AJ
- Bez příjemného vystupování a komunikace to nepůjde
Co vám můžeme nabídnout?
- Práci na HPP v Praze 3
- 12-ti hodinový směnný provoz (krátký / dlouhý týden)
- A další benefity jako vzdělávání, stravenkový paušál, sick days, příspěvek na penzijní připojištění a karta multisport
Zaujala Vás tato pozice? Třeba ano anebo víte, komu ji předat dát. Stojíme o každý relevantní kontakt a těšíme se! Jsme přátelská firma a chceme si plácnout s dalším člověkem, kterého baví stejné věci.