Koordinátor lidských zdrojů - Ústecký kraj
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Do týmu hledáme komunikativní kolegyni/kolegu, který bude zodpovědný za :
- komunikaci s našimi partnery a plánování našich přidělených zaměstnanců na jednotlivé směny a pozice
• Vedení a vyhodnocování pohovorů
• Předávání zaměstnanců na 1. směnu
• Kontrola a zpracování docházek
• Tvorba reportů
• Tvorba databáze
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
• alespoň 2 roky zkušenosti s vedením zaměstnanců
• orientace na zákazníka: zjistit potřeby zákazníků a reagovat na ně.
• Pohotová komunikace s výrobními podniky
• Časová flexibilita a ochota pracovat v nerovnoměrné pracovní době od Po-Pá
• zkušenost MS Office: Word, Excel, PowerPoint
• řidičský průkaz skupiny B ( podmínkou )
Výhodou bude, pokud budete umět
základy personalistiky
Co vám můžeme nabídnout
Motivující mzdové ohodnocení, zázemí stabilní společnosti na trhu agenturního zaměstnávání a software vybavení, přátelské prostředí v menším kolektivu, systematické vzdělávání, odborný růst, automobil, telefon, notebook