Nákupčí (Purchase assistant)
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
S komunikací jako takovou (nejen cizojazyčnou) nemáte problém, naopak je součástí Vaší pracovní náplně. Ve Vašich věcech vždy vládne pořádek, víte totiž, že práce v nákupu je práce s fakturami, kily, kusy, tunami, litry a v těch zkrátka pořádek být musí. A výzvy? Ty jsou ve Vašem podání od toho, aby se překonávaly.
Hlavně a především se stanete pravou rukou Marcely, naší usměvavé nákupčí. Budete jí tedy pomáhat s nákupem a věcmi kolem něj, často komunikovat v angličtině (skrze maily i po telefonu) s dodavateli, ale stejně tak také v češtině s kolegy. A slovo asistent v názvu pozice také není náhodou – v rámci své práce budete pečovat především o administrativní stránku nákupu a věci s tím spojené. Krom Marci budete pracovat také s Tomem (CPO), Kájou (manažerka logistiky) a nepřímo s celým našim bruntálským týmem. Budete si tak moct "sáhnout" ve větší či menší míře na celý proces týkající se zboží, a to od poptání až po naskladnění, balení a expedici. A nesmíme zapomenout také na spolupráci s Excelem – bez něj totiž v nákupu nedáme ani ránu!
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- angličtina slovem i písmem na úrovni alespoň B2
- přesnost, rozhodnost, spolehlivost
- odolnost vůči stresu
- praxi v logistice
- zkušenost s MS Excel
Výhodou bude, pokud budete umět
- Zkušenost s vyjednáváním obchodních podmínek a cen
- Analytické myšlení a schopnost pracovat s daty (např. Excel, Google Sheets)
- Schopnost vytvářet a udržovat vztahy s dodavateli
- Aktivní znalost anglického jazyka pro komunikaci se zahraničními dodavateli.
Co vám můžeme nabídnout
- práci na plný úvazek, poloviční, IČO
- flexibilní pracovní dobu
- možnost občasné práce z domova
- slevu na veškeré naše produkty
- nekonečnou zásobu ořechů jako palivo při práci
- 30 000 - 35 000 Hrubá mzda