Onboarding Assistant
O pozici
O nás
Chtěl/a bys pomáhat klientům a kolegům při procesu uzavírání smluv a zakládání klientských obchodních účtů? Baví Tě komunikace s lidmi a umíš se vyjadřovat gramaticky i stylisticky správně? Máš dobré organizační schopnosti a zvládáš více věcí najednou? Rád/a by ses dozvěděl/a víc o světě obchodování?
Odpověděl/a jsi čtyřikrát ano? Pak hledáme právě Tebe! Pokud jsi pečlivý/á, umíš si zorganizovat práci, rád/a komunikuješ s lidmi a nebojíš se přijmout výzvu, kontaktuj nás! Dáme Ti šanci stát se součástí týmu XTB a dále se rozvíjet na zajímavé pracovní pozici.
Do našeho obchodního týmu hledáme nového kolegu či kolegyni se zájmem o komunikaci s klienty a proces schvalování nových smluv. Jako úspěšný/á kandidát/ka budeš pomáhat zajišťovat onboarding nových klientů a spolupracovat s ostatními odděleními XTB.
CO BUDE NÁPLNÍ TVOJÍ PRÁCE?
- Budeš asistovat při onboardingu klientů. Co to znamená? Pomůžeš při zakládání nových klientských smluv a obchodních účtů a zároveň budeš úzce spolupracovat s jednotlivými odděleními společnosti – například s obchodním oddělením, zákaznickou podporou nebo právním a kontrolním oddělením.
- Jako Asistent/Asistentka onboardingu budeš poskytovat administrativní podporu obchodnímu oddělení při procesu uzavírání smluv a budeš kontrolovat, zda smluvní dokumentace obsahuje veškeré potřebné náležitosti.
- Součástí Tvé pracovní náplně bude také telefonická a e-mailová komunikace s klienty – v některých případech jim budeš radit, jak správně vyplnit dokumenty a jak odstranit případné nedostatky ve smluvní dokumentaci.
- Tvojí odpovědností bude rovněž monitoring a reporting nestandardních případů.
JAKÁ JSOU NAŠE OČEKÁVÁNÍ?
- Očekáváme, že budeš pečlivý/á, trpělivý/á a komunikativní, dokážeš si dobře zorganizovat čas a pracovní úkoly podle důležitosti.
- Je pro nás důležité, abychom se na Tebe mohli spolehnout – všechny svěřené úkoly bys měl/a svědomitě splnit.
- Umíš správně a rychle vyhodnotit situaci a předat důležité informace ostatním kolegům.
- Jelikož budeš v kontaktu s klienty, bezchybný písemný projev z hlediska gramatiky i stylistiky je samozřejmostí.
- Základy anglického jazyka.
- Reprezentativní vystupování a dress code (s možností převléct se přímo v kanceláři).
CO TI MŮŽEME NABÍDNOUT?
- Fixní mzdu 33 000 Kč + měsíční bonus dle výsledků práce.
- Práci na plný úvazek.
- Budeš v přímém kontaktu s klienty a ostatními odděleními společnosti. Naučíš se něco nového z různých oblastí a budeš neustále rozvíjet své osobní i profesní schopnosti.
- Tým XTB tvoří přátelský a mladý kolektiv, který spojuje zájem o finanční trhy a obchodování. Společně rádi trávíme čas i mimo práci. Od začátku si všichni tykáme.
- Nabízíme zajímavé finanční ohodnocení a širokou škálu benefitů – stravenky, home office, plně hrazenou kartu Multisport, občerstvení na pracovišti, firemní akce, sick days, dny dovolené navíc, různá školení aj.
- Zázemí moderní kanceláře v DOCK IN THREE.
- Nástup od 1. května 2025.