Onboarding Assistant

Jméno/Firma
XTB S.A., organizační složka
Pracoviště
Libeň, Praha
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Plat
31 000 Kč - 40 000 Kč
Vytvořeno
16. 4. 2025

O pozici

O nás

Chtěl/a bys pomáhat klientům a kolegům při procesu uzavírání smluv a zakládání klientských obchodních účtů? Baví Tě komunikace s lidmi a umíš se vyjadřovat gramaticky i stylisticky správně? Máš dobré organizační schopnosti a zvládáš více věcí najednou? Rád/a by ses dozvěděl/a víc o světě obchodování?

Odpověděl/a jsi čtyřikrát ano? Pak hledáme právě Tebe! Pokud jsi pečlivý/á, umíš si zorganizovat práci, rád/a komunikuješ s lidmi a nebojíš se přijmout výzvu, kontaktuj nás! Dáme Ti šanci stát se součástí týmu XTB a dále se rozvíjet na zajímavé pracovní pozici.

Do našeho obchodního týmu hledáme nového kolegu či kolegyni se zájmem o komunikaci s klienty a proces schvalování nových smluv. Jako úspěšný/á kandidát/ka budeš pomáhat zajišťovat onboarding nových klientů a spolupracovat s ostatními odděleními XTB.

CO BUDE NÁPLNÍ TVOJÍ PRÁCE?

  • Budeš asistovat při onboardingu klientů. Co to znamená? Pomůžeš při zakládání nových klientských smluv a obchodních účtů a zároveň budeš úzce spolupracovat s jednotlivými odděleními společnosti – například s obchodním oddělením, zákaznickou podporou nebo právním a kontrolním oddělením.
  • Jako Asistent/Asistentka onboardingu budeš poskytovat administrativní podporu obchodnímu oddělení při procesu uzavírání smluv a budeš kontrolovat, zda smluvní dokumentace obsahuje veškeré potřebné náležitosti.
  • Součástí Tvé pracovní náplně bude také telefonická a e-mailová komunikace s klienty – v některých případech jim budeš radit, jak správně vyplnit dokumenty a jak odstranit případné nedostatky ve smluvní dokumentaci.
  • Tvojí odpovědností bude rovněž monitoring a reporting nestandardních případů.

JAKÁ JSOU NAŠE OČEKÁVÁNÍ?

  • Očekáváme, že budeš pečlivý/á, trpělivý/á a komunikativní, dokážeš si dobře zorganizovat čas a pracovní úkoly podle důležitosti.
  • Je pro nás důležité, abychom se na Tebe mohli spolehnout – všechny svěřené úkoly bys měl/a svědomitě splnit.
  • Umíš správně a rychle vyhodnotit situaci a předat důležité informace ostatním kolegům.
  • Jelikož budeš v kontaktu s klienty, bezchybný písemný projev z hlediska gramatiky i stylistiky je samozřejmostí.
  • Základy anglického jazyka.
  • Reprezentativní vystupování a dress code (s možností převléct se přímo v kanceláři).

CO TI MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • Fixní mzdu 33 000 Kč + měsíční bonus dle výsledků práce.
  • Práci na plný úvazek.
  • Budeš v přímém kontaktu s klienty a ostatními odděleními společnosti. Naučíš se něco nového z různých oblastí a budeš neustále rozvíjet své osobní i profesní schopnosti.
  • Tým XTB tvoří přátelský a mladý kolektiv, který spojuje zájem o finanční trhy a obchodování. Společně rádi trávíme čas i mimo práci. Od začátku si všichni tykáme.
  • Nabízíme zajímavé finanční ohodnocení a širokou škálu benefitů – stravenky, home office, plně hrazenou kartu Multisport, občerstvení na pracovišti, firemní akce, sick days, dny dovolené navíc, různá školení aj.
  • Zázemí moderní kanceláře v DOCK IN THREE.
  • Nástup od 1. května 2025.