OFFICE ASSISTANT / OFFICE MANAGER
Ortholeo s.r.o.
Piskáčkových 1024/3, Praha
Plný
Bez maturity
Administrativa
Čeština
17. 4. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Baví Tě práce s lidmi a máš příjemné vystupování?
Jsi systematická/ý a pečlivá/ý?
Chceš se ve své kariéře posunout dále?
Do našeho dentálního týmu hledáme nového parťáka na pozici Office Assistant s předpokládaným posunem na Office Managera.
Co u nás budeš dělat:
- Staneš se první milou tváří, která se ujme nového pacienta.
- Komunikovat s pacienty osobně, telefonicky a e-mailem.
- Organizovat kalendář, zajišťovat chod recepce.
- Budeš jedna ruka s lékařem a asistencí.
- Podporovat administrativně všechny členy týmu.
- Zpracovávat a evidovat dokumenty, platby.
- Pečovat o kliniku, objednávat a doplňovat zásoby.
Které zkušenosti/dovednosti se Ti budou hodit:
- Min. SŠ vzdělání s maturitou.
- Dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování.
- Organizační schopnosti, pečlivost a zodpovědný přístup.
- Aktivní postoj ke svěřeným úkolům, spolehlivost.
- Znalost práce na PC a nástrojů MS Office (Word, Excel, Outlook).
- Znalost angličtiny (výhodou).
Proč být součástí našeho týmu:
- Moderní a stylová klinika v příjemném prostředí se skvělou dostupností MHD i soukromým parkovištěm.
- Příjemné pracovní prostředí v mladém kolektivu.
- Stabilní zaměstnání s možností kariérního růstu.
- Práce na plný úvazek a to pouze v ranním provozu. Krátké pátky, jeden pátek v měsíci dokonce zcela volný.
- Příležitost k získání nových zkušeností, prostor pro seberealizaci.
- Slušné a korektní jednání.
Mzda odpovídající schopnostem a zkušenostem daného kandidáta/kandidátky.
Různé benefity a příspěvky, kryté parkovací místo po celý rok pár kroků od kliniky.
+ Je toho ještě mnohem více, ale o tom si můžeme popovídat osobně :-).