Manažer/ka realizace konferencí
ABF, a.s.
Dělnická 213/12, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Prodej a obchod
17. 4. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Máte vášeň pro organizování a toužíte po možnosti budovat něco nového od základů? Chcete být součástí týmu, který posouvá hranice konferenčního průmyslu v jednom z největších a nejmodernějších výstavišť v České republice? Pak hledáme právě vás!
Proč se k nám přidat?
- Budujte s námi budoucnost: Staňte se součástí nově vznikajícího týmu a podílejte se na budování jeho úspěchu.
- Silné zázemí renomované společnosti: Využijte stabilitu a renomé lídra v oboru veletržnictví v ČR – PVA EXPO PRAHA.
- Moderní prostředí: Pracujte v moderním a multifunkčním areálu, který hostí klíčové výstavy a akce.
- Profesionální růst: Získejte jedinečnou příležitost rozvíjet své dovednosti v dynamickém prostředí a podílet se na realizaci prestižních akcí.
- Atraktivní odměna: Nabízíme konkurenceschopné finanční ohodnocení a benefity.
Co bude náplní vaší práce?
- Komplexní organizační zajištění konferencí, sympozií a dalších eventů
- Zpracování koncepcí, rozpočtů, obchodní činnost (akvizice a péče), koordinace projektů a administrativní zajištění
- Koordinace činnosti kolegů a dodavatelů (grafici, hostesky, technické zajištění apod.)
- Komunikace se zadavateli, partnery a přednášejícími
- Kompletní administrativní zpracování projektů a zpracování reportů
- Prezentace projektů
Co od vás očekáváme?
- Minimálně 3 roky zkušeností s organizací konferencí a eventů (prokazatelné výsledky)
- Vynikající organizační a koordinační schopnosti (samostatnost)
- Zkušenosti s řízením projektů
- Proaktivní přístup, samostatnost a schopnost analyzovat situace
- Výborné komunikační a prezentační dovednosti
- Časovou flexibilitu a odolnost vůči stresu
- Komunikativní znalost anglického jazyka
Staňte se součástí týmu, který píše novou kapitolu v historii ABF, a.s.!
Jak se přihlásit? Zašlete nám svůj životopis a krátký motivační dopis prostřednictvím „Odpovědět“.
Těšíme se na vaši odpověď!