Logistic Specialist
O pozici
Pracovní nabídka
Jako člen/ka týmu zákaznické podpory pro palivové karty CCS budete zodpovědný/á za správnost údajů v klientské databázi CCS Carnet, za komunikaci s obchodními partner a se zákazníky.
Náplň práce:
· Správa agendy CCS Carnet ČR a SR
· Písemné a telefonické komunikace s partnery a zákazníky ČR a SR
· Zavádění nových smluv do databáze a jejich správa a aktualizace
· Prezentace aktuálního stavu měsíčních výkazů
· Vyřizování reklamací zákazníků
· Správa a aktualizace poplatků
Požadavky
· Min- SŠ vzdělání s maturitou
· Ideálně 2 roky praxe na podobné pozici
· Běžná znalost práce na PC (MS Office, Outlook, internet)
· Velmi dobré komunikativní vlastnosti – komunikace se zákazníky
· Znalost AJ min. na úrovni B1 – schopnost komunikace se zákazníky
· Spolehlivost, samostatnost, pečlivost