Projektový manažer Junior a Facility manažer (v jedné osobě) - Developerská společnost
O pozici
Pracovní nabídka
Jsme ryze česká developerská společnost zaměřující se především na rezidenční, kancelářskou a logistickou investiční výstavbu v regionech. Naší činností je i správa nemovitostí.
V současnosti připravujeme projekty rezidenční a komerční výstavby a zajímáme se o nové akviziční příležitosti. Naše dosavadní investice přesahují 2 mld. Kč.
Hledáme zodpovědného a organizačně zdatného kolegu, který bude podporou Senior Projektového manažera při realizaci developerských projektů a převezme dohled nad provozem a údržbou naší moderní kancelářské budovy (správa objektu je zajištěna externí společností)
Co bude náplní vaší práce?
Projektový manažer Junior:
- Vaším úkolem bude spolupráce v týmu investiční výstavby na velmi zajímavých projektech – zhruba 80% časového fondu
- Spolupráce se seniorním kolegou v průběhu všech fází realitního developmentu (příprava, výběrová řízení, realizace, kolaudace).
- Občasná práce v terénu: účast na kontrolních dnech, jednáních apod.
Facility manažer kancelářské budovy Red Court Praha Karlín.
- Zhruba 20% časového fondu
- Řízení a kontrola provedených prací dodavatelské facility společnosti.
- Řízení ostatních dodavatelů – požární technika, úklidové služby, technická správa apod.
- Koordinace plánovaných / neplánovaných oprav a údržba stavebních a technologických celků na zařízení / budově.
- Spoluúčast na přípravě technicko - provozního budgetu a monitoring jeho čerpání / dodržování.
- Spoluúčast při řešení havarijních stavů a krizových situací.
- Schvalování a vystavování objednávek, kontrola faktur, komunikace s účetním a finančním oddělením.
- Pravidelný reporting vedení společnosti
Jakého kandidáta hledáme?
- Střední stavební vzdělání (vysokoškolské vzdělání výhoou).
- praxe min. 3 roky jako přípravář stavby, nabídkář nebo projektový manažer u dodavatelské nebo developerské společnosti
- Výhodou zkušenosti s facility managementem nebo technickým řízením provozu budov.
- Je organizačně schopný a komunikativní – dokáže efektivně koordinovat dodavatele vč. facility společnosti.
- Je samostatný, zodpovědný a zvládá plánovat své úkoly.
- Má zájem o práci ve stabilní developerské společnosti s dlouhodobými projekty.
Nabízíme
- Práci na zajímavých projektech v developerském sektoru.
- Stabilní zázemí úspěšné společnosti s profesionálním týmem.
- Příležitost získat zkušenosti v oblasti facility managementu a projektového řízení.
- Práci v příjemné atmosféře menšího kolektivu
- Odpovídající finanční ohodnocení a možnost profesního růstu.
- Notebook a telefon, zvýhodněná sazba telefonování.
- 5 týdnů dovolené
- 4 dny Home office/měsíc
- Penzijní připojištění dle interních pravidel společnosti (věrnostní benefit dle interních pravidel, po 1 odpracovaném roce)..
- Možnost zařazení do firemních vzdělávacích aktivit
- Příspěvek na stravování - stravenkový paušál (123,-Kč/den).
- Karta MultiSport, MOL karta – tankování pohonných hmot za zvýhodněné ceny, MAKRO karta.
- Sponzoring zaměstnanců.
- Životní a pracovní jubilea.
- zaměstnanecké slevy na produkty našich společností a partnerů (hodinky PRIM, EARMYSHOP, OFFICEO, Niceboy, OREA HOTELS & RESORTS aj.).
- Teambuildingové akce pro zaměstnance