Inspektor/ka pro kontrolu potravin, Inspektorát v Praze
O pozici
Pracovní nabídka
Požadujeme:
- vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu v oblasti potravinářské a biochemické technologie, zemědělství, veterinární péče, hygieny, stravovacích služeb, chemie, přírodních věd, lékařství, veřejného zdraví, hotelnictví nebo veřejné správy
- znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel)
- znalost potravinového práva
- preciznost, komunikační schopnosti
- trestní bezúhonnost
- řidičský průkaz skupiny B
Stručný popis činnosti:
- zajišťování kontrolní činnosti dle příslušných právních předpisů
- provádění kontroly potravin, surovin, výrobků a dodržování povinností při jejich výrobě a uvádění na trh
- odběr vzorků
- práce s právními předpisy (nutná znalost potravinového práva)
- zpracování dokumentace z provedené kontrolní činnosti,
- práce na PC s vnitřním informačním systémem a spisovou službou,
- související administrativní práce na PC (Word, Excel, internet)
- časté řízení osobního automobilu při dopravě na místa výkonu kontroly
Pracovní podmínky a benefity:
- pracovní poměr na dobu určitou-zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou
- platové ohodnocení podle příslušných právních předpisů (10. platová třída - zaručený plat činí 33 280 Kč)
- po zapracování osobní příplatek dle schopností
- po zapracování možnost práce na principu mobilní kanceláře v regionu hl. m. Prahy a Středočeského kraje
- 5 týdnů dovolené za kalendářní rok
- zdravotní volno
- příspěvek na stravování formou stravenek
- příspěvek z FKSP
- prostor pro další vzdělávání a osobní rozvoj
Termín nástupu: červen 2025
Místo výkonu práce: Za Opravnou 300/6, Praha
Písemné nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem zasílejte do 11.5.2025 přes tlačítko odpovědět.
Bližší informace o nakládání s osobními údaji pro účel výběrových řízení naleznete na https://www.szpi.gov.cz/gdpr-informacni-povinnost.aspx
Případné dotazy zodpoví:
Ing. Josef Hrdina, MBA
vedoucí odboru kontroly, Inspektorát v Praze
tel.: 257 199 521
Informace o možnostech slaďování rodinného, osobního a pracovního života s výkonem státní služby:
V souladu se služebním předpisem náměstka ministra vnitra pro státní službu č. 3/2019 k vytváření podmínek pro sladění rodinného a osobního života státních zaměstnanců s výkonem služby služební úřad vytváří podmínky pro sladění rodinného a osobního života státních zaměstnanců s výkonem státní služby. Za uvedeným účelem služební úřad rozhoduje zejména o:
- povolení pružné služební doby
- jiném rozvržení služební doby než stanovené ve služebním úřadě
- kratší služební době
- výkonu státní služby z jiného místa
- neplaceném služebním volnu